SoMessedUp

Alla inlägg under oktober 2009

Av SoMessedUp - 31 oktober 2009 11:09

Nu har jag ändrat tema på min blogg =) Till Halloween tema såklart, det kanske inte blev så bra men jag ska ju ändå inte ha det så länge xD Får väl ta bort det efter helgen, så passa på att titta nu ;)


____________________________________________________________________________________________________

Nä, nu tycker jag att den som ska skjutsa mig till Deltaco får bli klar för jag vill åka :/

Av SoMessedUp - 31 oktober 2009 10:41

Nu ska jag snart dra till Deltaco, vi ska ju fira Halloween ^^ ska bara göra lite saker innan jag åker.

Jag kommer troligtvis inte skriva något mer inlägg idag eftersom jag ska vara hos henne, men vem vet det kanske blir ett inlägg ändå I don't know. Beror på om jag får tag i hennes data ;) Haha


Förresten, när ni ändå är här kan ni ju passa på att kolla in hos henne oxå^^ Deltaco  =D

Av SoMessedUp - 30 oktober 2009 23:43

Jag kom och tänka på en lite knäpp grej när jag duschade förut. Öronen är ju typ ett öppet hål, och när man badar kommer det ju in vatten. Men tar det stopp i örat eller fortsätter hålet in för isåfall borde man ju få in massa vatten i skallen X) Nån som vet hur det där funkar egentligen??  ;)

Av SoMessedUp - 30 oktober 2009 22:50

Just nu sitter jag och ser på "Smala Sussie", var ett tag sen jag såg den sist. Hoppas på att Deltaco ska logga in så vi kan diskutera morgondagen, ska ju vara med henne.


Men jag vill tipsa er om en film. Den heter American History X. Såg den för första gången idag och den var verkligen skit bra. Ska troligtvis göra en skolgrej om den.


Det är en väldigt stark och känslomässig film. Jävligt hemsk, men jävligt bra. Tycker ni ska se den om ni inte har gjort det =) Den handlar om nynazister så om man är känslig när det gäller våld så rekommenderar jag att man avstår från att se den.


Den handlar om två bröder. Storebrorn är nazist och är typ ledaren, eller snarare "under ledaren", lite svårt att förklara. Lillebrorn som heter Danny ser upp till sin storebror (Derek) och vill vara som honom. Men Derek dödar några killar (mörkhyade eftersom han är nazist) och hamnar i fängelse. När han kommer ut så har hans lillebror gått i hans fotspår. Efter fängelse tiden så har Derek bestämt sig för att sluta, men det är inte så lätt. Slutet är väldigt hemskt och jag var precis på väg att börja gråta men det avbröts av att min mamma öppnade dörren, men hade hon inte avbrytit så lovar jag att jag hade börjat gråta...

Vill ni veta mer så får ni se den =)


Kan ju lägga upp en trailer oxå för att locka er extra mycket ;)


Av SoMessedUp - 30 oktober 2009 15:40

Nu har jag damsugit klart också. Bara duscha kvar på listan med det tror jag att jag ska göra senare ^^ Vill slappa lite grann nu :D


Imorrn ska jag till Deltaco :) Vi ska fira halloweeeeeeen ^^ Fick ett sms från henne förut men har inte svarat för jag har inte så mycket pengar kvar längre (så nu vet du de ^^).


~~Hehe fick bara lust att göra massa länkar i detta inlägget xD fråga inte varför =)

Av SoMessedUp - 30 oktober 2009 14:21

Började sjunga på denna bra låten nyss. Fick då lust att lägga upp den här ^^ Den har dykt upp i mitt huvud ibland och jag tycker detta bandet ä riktigt bra. Några andra bra låtar av dem är: I hate everything about you, animal i have become =D


Här kommer låten iallafall:


Like this soooong <3

Av SoMessedUp - 30 oktober 2009 14:12

Nu är iallafall matten klar. Eller egengtligen inte, har typ 8 tal kvar eller nått men jag fattade inte hur jag skulle göra de talen.


Nu har jag bara damsugning och duschning kvar :D

Av SoMessedUp - 30 oktober 2009 12:19

Idag ska jag nästan bara göra tråkiga saker =( Jag ska damsuga hela huset :( Jag ska räkna matte, har redan börjat lite och har ca 12 tal kvar. Men det är vissa tal jag inte vet hur jag ska räkna ut så de får jag hoppa över och fråga läraren sen. Och så ska jag duscha också, men det är inte allt för tråkigt iallafall. Jag har alltid problem att komma in i ducshen, kommer helt plötsligt på massa saker jag ska göra då ^^ men när jag väl har pallat mig in så är det skönt ^^ Men det bästa är nog när man kommer ut och känner sig ren och fräsh. Men det kan vara jobbigt att komma ut ur duschen ibland när man väl är inne för det är så varm och skönt och stå där och bara låta det varma vattnet forsa över en =D


Men jaja, nu ska jag inte skriva mer... förtillfället ^^ Kommer säkert titta in och skriva lite mellan allt jag ska göra xD

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards