SoMessedUp

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av SoMessedUp - 16 oktober 2009 22:47

Nu ska jag nog gå och lägga mig så detta blir mitt godnatt inlägg.


Tänkte ta och ladda upp en bild som jag har tagit och redigerat. Tycker den är lite små läskig ^^


På bilden ser ni min katt då =) Om ni av någon anledning skulle få för er att kopiera bilden eller nått så är det strängt förbjudet! Det är min bild, som jag "äger" (eller vad man nu säger) och jag vill inte att folk tar mina bilder hur som helst. Men kolla/komentera gärna =D

  

Fotograf: Jag, SoMessedUp

Motiv: Min katt (tiger?)

 


På tal om bilder, ni har väl inte missat att kolla in hos Deltaco?? Hon tar nämligen en del bra bilder =)

Av SoMessedUp - 16 oktober 2009 21:40

Sitter och ser på Idol nu och bloggar i reklamen. Jag har lite svårt för att bestämma mig vem jag gillar bäst, men jag tror att det är Mariette. Sen är ju Tove, Reza och många mer bra också men jag tror ändå jag hejar på Mariette =D


En sak som jag upptäckte när jag satt och kollade idag var att Niklas (tror jag han heter) i idol är ganska söt :) Brukar inte följa det så jag har inte så bra koll.


Men nu ska jag återgå till idol, hejsvejs


Av SoMessedUp - 16 oktober 2009 18:04

Nu har jag praoat klart. Både positivt och negativt. Kul att komma hem (bodde ju inte hemma) och slippa jobba, men ändå lite tråkigt för de va snälla och det var rätt kul.


Nu har jag två nya böcker att fylla på mitt mini lager med ^^ De heter: Janis den magnefika, och skuggporten. Vet ej om de kanske är lite barnsliga men skit samma. Kul att läsa iallafall. Nån som har läst dem? Själv hade jag aldrig hört om dem innan. Jag kan ju inte säga om de är bra eller inte eller vad de handlar om en men det finns en sak jag kan göra och tänker göra. Jag skriver vad det står på baksidan ^^


Janis den magnefika:

Jag heter Janis och just nu sitter jag i brorsans bil, som jag snott. Jag är sjutton år och har inget körkort, men det skiter jag i, för jag måste norrut, bara norrut, för att hitta det ultimata som jag och Emelie sa att vi skulle hitta tillsammans. Och så ska jag sörja tills ingen sorg finns kvar.


Skugg porten:

Anna, hjälp mig...

Det är sju år sedan Annas mamma försvann. Nu hör Anna henne ropa på hjälp. Men rösten ekar bara i Annas huvud. Håller hon på att bli tokig? Eller är hennes mamma tillfångatagen någonstans och behöver hjälp? Spåren leder rakt in i det svarta mörker som Anna är så rädd för. Det mörker som man kan dö av...

 


Får hoppas att de är bra :) De är bara på ca 200 sidor vardera och det är lite synd för jag gillar när böcker är lite längre så man lär känna personerna bättre och sånt. Och så man kan bli "kär" i boken typ. Fast det är ju jobbigt med en lång bok om man inte tycker den är bra... Men iallafall, det var allt om mina nya böcker =D


Av SoMessedUp - 16 oktober 2009 17:57

Hihi, nu är jag glad =)

upptäckt att jag har fått en del kommentarer =D sånt gör mig glad xD Men det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag skrev en del inlägg igår... Men skit samma, glad iallafall =)

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards