SoMessedUp

Alla inlägg under maj 2011

Av SoMessedUp - 8 maj 2011 19:46

Okej jag medger att detta inlägget kommer lite senare än det borde ha gjort... Det är nu söndag och detta inlägg gäller inte denna helgen utan förra igen. Den helgen var nämligen jag men Deltaco, hennes föräldrar och deras vänner och barn (ungdomar) till DANMARK!


Detta inlägg tillägnas inte själva Danmarksresan, den lär nog faktiskt inte få ett eget inlägg... Men jag slänger ihop en sammanfattning lite kort och snabbt (hoppas jag). Resan var suuuuper! (på två sätt ;)) Vi hade skoj, va på bästaste spat, sprang längs vattnet vid fin strand, åkte färja, spenderade minst 2 minuter i en hiss o försökte avgöra om den rörde sig eller inte (de gjorde den inte), jag slog rätt in i ett fejkat betong-berg eller något när jag skulle visa hur jag borde slått till en kille, Deltaco fick x-antal sår, vi köpte ut alkohol lagligt och de frågade inte ens om legg (!!), solade (ute+ solarium i 5min för 1:ggn, ska nog ej göra om de) och hade det gött. Men allra bäst var nog det där spat som var i grekisk/romersk stil :D


Men nu till saken som jag skulle skriva om. Jag blev kysst för första gången...

Jag och Deltaco spanade killar under resans gång (såklart ;)). När vi va på spat och satt ute i utomhusbadpoolen i solen (saknar't...) så kom det ut en blond söt kille som vi såg. Sen gick vi in och gick förbi denna kille och oj vad han kollade på oss xD Inte för att jag har varldens skryt-självförtoende nu men han kollade faktiskt ;) När vi gick in så satte vi oss i en vaaarmt pool och lekte runt och chillade ^^  Det var bara vi två i den. Då kom han in/nere till oss och vi hälsade på honom. Sen pratade vi lite med honom. Fast jag pratade inte så mycket för han var norsk och jag fattade inte ett skit av vad han sa typ xD Vill nämna att han var arton också, vi är 16 going on 17. Sedan bastade vi med honom, då börjades det... Jag satt bredvid honom och POFF så nuddade plötsligt hans tå min. Jag flyttade undan min lite och POFF så var hans där och POFF POFF POFF så var plötsligt hade han sitt ben mot mitt. Sen badade/bastade vi lite mer och vi fick veta vilket stugnummer han hade (det var på en stugcamping ^^). Han frågade om han skulle få kyssa oss och jag har för mig att vi sa kanske eller något, vi gick precis ut poolen då så det var itne så mycket mer med det. Sedan lämnade jag och Deltaco honom för att gå hem och äta.


De frågade on vårt "norska ragg", lite kul faktiskt ^^ Efter maten drog vi till badhuset. Gissa vem som plötsligt dyker upp två platser bakom oss efter ett tag i kön till rutschkanan? (ja, jag vet att "rutschkanan" låter lite barnsligt ^^) Jo, såklart vår norsk. Jag och Deltaco åkte ner och sen gick upp igen. Sedan började vi prata med honom igen. Umgicks lite, bada bubbelpool, åkte rutschkana ihop. Och så började han prata på om han fick kyssa oss. Deltaco sa nej tror jag, jag sa kanske. Då satt han och funderade på om han skulle våga chansa eller om jag skulle slå till honom. När vi åkte rutsch kanan ner ihop, Deltaco längst fram, jag i mitten, han längst bak, så viskade han att han skulle kyssa mig när vi kommit ner. Det gjorde han aldrig. Däremot när vi kom upp och skulle åka ensamma och Deltaco åkte först så vi var ensamma kvar där uppe. Då såg jag hur kan kollade sådär speciellt, kom närmare, munnen öppnades och POFF så var jag kysst. Min plan var: Om han kysser mig så kysser jag tillbaka, detta kan ju ses som övning så jag kanske är bättre när jag kysser någon jag verkligen gillar. När han väl böjde sig ner sprack planen. Det kändes fel, obehagligt, äckligt och inte bra helt enkelt. Jag hoppas att det bara berodde på situationen och att han inte kysstes bra, för om alla kyssar känns såhär så har jag längtat efter det i onödan. Först stod jag där någon sekund med halvöppen mun medan hans kysste mig och sen slog jag bort hans huvud i slowmotion. Och där var det över. Åkte ner för rutschkanan och lämnade (stackaren) ensam kvar däruppe ^^ Detta upprepades ytterliggare två gånger... Ungefär samma scene. Han kommer närmare, jag ser att han tänker kyssa mig, tänker "ähh va fan, varför inte?", det känns weird, jag drar mig undan och åker ner bort från honom. En utav gångern, det var nog sista gången, försökte han väl connecta mer elle nått (? xD) och drog mig närmare och.... tafsa på min rumpa -_- Sedan skulle vi alla tre simma under en bro och inte i en typ grotta. Deltaco simmade först, så vi blev återigen ensamma. Han försökte ytterliggare en gång. Och med "försöka" så menar jag att han kysste mig. Och jag måste säga att ja älskar min diss där, drog mig undan från honom och försvann under bron och in till Deltaco. Den var lite klockrenare än de andra, de gångerna va lite segare. Sedan skulle han gå, vi tror att han frågade om vi ville hönga med och äta pizza med honom och hans familj men vi tackade nej. Sedan gav han oss en gemensam hejdå kram, en av oss på varje sida av sitt huvud, en arm var alltså... om ni fattar ^^ Jag lovar att han tryckte sin kind mot min, och det var inte lite heller. Jag frågade Deltaco efteråt om han gjort det på henne också men tydligen inte. Han tåflörtade och grejade förrsten upprepade gånger också. Och flyttade sig närmare och liknande. Allt detta gjorde han väldigt odiskret, fast det är klart, vad är det för risk att flörta med någon om den inte märker de? xD


Så detta var berättelsen om hur jag blev kysst för första gången. Och då menar jag verkligen kyss, inte puss för det har hänt förr. Och jag kan nästan garantera att denna kyss (kyssar) hade lätt till hångel om de hade fått fortsatt. Men det fick det inte ^^ Jag hoppas verkligen att min nästa kyssupplevelse känns lite bättre, men jag ångrar ändå inte det som hände ^^


Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards