SoMessedUp

Alla inlägg under februari 2011

Av SoMessedUp - 6 februari 2011 14:13

Tjo! Ensam hemma ett tag idag och kände för att öva sminkning lite grann ^^ Använde min inskaffade 88-palett :D


Here it comes:

Sådär blev resultatet. Jag vet att jag har en finne mitt mellan ögonen, vackert va? Valde att inte redigera bort den, this is me. Jag vet att jag inte är proffs på att sminka, därav "övar" jag ;) Jag lägger inte ut detta för att säga "Jag är så jävla grym, kolla vad fint jag kan!!!!" jag lägger ut detta för att... ingen aning faktiskt xD För att jag behöver ett liv? ;) I vilket fall som helst så har jag i den extremt underbara sminkningen (ni märkte sarkasmen där va?) använt mig av svart och blå ögonskugga. Blå inne, svart ute ;) Sen lite kajal och lite ögonskugga och sen klart ^^ Fast de va inte lite enkelt som sminkningen är, för jag suger på att sminka (^^) och den svarta dröste hela tiden ner så jag fick gnugga bort. Såg riktigt läskigt ut ett tag O.o Jag kan också tillägga att nu fyra timmar senare så är det nog lite utkletat också ;) Jag tar en tendens att klia mig i ögonen rätt som det är ;) Det+smink= ingen bra kombination ;)


Altt från mig för tillfället. Klart slut...

Av SoMessedUp - 2 februari 2011 20:22

Jaha då var det dags igen. Verkar som mitt nedbrutna-jag börjar visa sig igen.


Sitter här på min säng och grinar... jippi. Anledning: Har jag blivit slagen? Nej. Har jag blivit våldtagen? Nej. Har jar blivit dumpad? Nej. Så varför? För att det inte är kul helt enkelt.


Att leva är inte kul.


Jag trivs inte fullt i skolan. Jag trivs inte fullt hemma. Jag trivs inte fullt hos min pappa. Det var de ställena jag brukar vara på (fast inte pappa så mycket), Trivs ingenstans känns det som. Så var trivs jag? Ingenstans. Då är det verkligen inte kul. Allt känns bara tråkigt... inget kul...

Av SoMessedUp - 2 februari 2011 09:33

Varför är jag så jäkla korkad?


Jag har inte alltid varit så korkad....


Det fanns en tid då jag fick mvg på alla matteprov. Den tiden verkar vara förbi.


Jag fick precis tillbaka ett matteprov. Resultat: Vg-


Borde jag vara nöjd? Antagligen. Men med tanke på att jag förr fick mvg på många av proven så hade jag väntat mig lite mer av mig själv. Jag har inte fått mvg på ett enda jävla matteprov i gymnasiet. Ändå pluggade jag och försökte verkligen få bra. Det värsta: Jag trodde att det hade gått bra på provet.


Om det ändå bara hade varit Vg, inget jävla minus....


MVG- Where did you go?? I miss you.....

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards