SoMessedUp

Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

INTE OSKULD!

Av SoMessedUp - 8 februari 2012 00:56

Tänkte bara slänga upp ett litet inlägg om att jag inte är oskuld längre!


Har nämligen precis haft sex för första gången. Med "honom" såklart. Han har dock stuckit nu för en kompis låg hemma i hans lägenhet och sov så han var tvungen att dra dit. Hade först sex med Dia Psalma i bakgrunden, sen dog datan. Tvn var som tur var också på och allra i början (innan sex-biten) så var det Van Helsing på tvn, sedan Scrubs. Måste nästan börja kolla på Scrubs nu efter detta, bara för att jag förlorade oskulden till det ;)


Har försökt ha sex förr, gick inte. Men nu gick det, dock hände tydligen det där som man brukar kalla att man "sprack", för de va en del blod eller något på lakarna upptäckte jag sedan :o Väldigt glad att det var hemma hos mig, hoppas han inte såg blodet... Men det gjorde han säkert, han sa inget iallafall. Sen om det var skönt eller inte... nje... tyckte nog mest att det bara gjorde lite ont ^^ Var fortfarande väldigt trångt och han "åkte ur" hela tiden så det var ju lite stämningsdödande.... Men jag är faktiskt inte det minsta beskiven :) Har haft sex för första gången och mer är det inte med det, någon gång måste ju bli den första. Är ingen hopplös romantiker som vill att det ska vara perfekt med tända ljus och sån skit. Hade inte heller väntat mig att det skulle vara skönt. Får bara hoppas att det blir bättre med tiden, och att jag "mjuknar upp". Eller så är jag helt enkelt sextypen, kanske mer är "smek och mys-typen", vem vet :)


Jag är dock skitsvullen därnere nu efteråt och pirrar en del och så, kanske är vanligt vad vet jag :) Nu ska jag läsa lite om att blöda vid sex och sedan ska jag sova så jag orkar med skolan imorgon, tar kanske sovmorgon ;)


"Enhörningen har förlorat sitt horn och blivit häst"

 

NU SÄGER TJEJEN SOM PRECIS HAFT SITT FÖRSTA SEX GODNATT!! :D <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SoMessedUp - 31 mars 2012 17:01

Igår/inatt/imorse var ganska händelserik :) Får se hur mycket av allt som jag orkar skriva ner ^^   Jag och en tjejkompis gick på en fest. Först var vi på torget lite för något lamt försök att kanske få något annat att göra. Jag vet inte riktigt ...

Av SoMessedUp - 20 mars 2012 22:23

Jag tänkte tips er om en sida. Några har kanska hört om den medans några inte.      TUMBLR :D   Jag har egentligen inte haft tumblr särskillt länge. Det började med att en kompis hade tumblr, jag läste hennes, började läsa fler, och till...

Av SoMessedUp - 18 mars 2012 22:35

Det känns som jag blivit fast i en bubbla, eller en ond cirkel. Eller rättare sagt, det känns som hela mitt liv är fast i en ondskefull liten bubbla.    Jag tänker tillbaka på hur mitt liv var förr, främst på högstadiet. Då det bara var jag, Delt...

Av SoMessedUp - 30 januari 2012 18:04

Tjenare mors! Det har ju änna blivit ganska klent mellan blogginläggen, sisådär ett gäng månader mellan varje ;) Så självklart har en del hänt och jag tror att jag även ändrats en hel del som person, men det tänker jag inte ägna detta inlägg åt. G...

Av SoMessedUp - 3 oktober 2011 22:16

Hur kommer det sig att den killen som jag vill ha är den killen som behandlar mig sämst? ...

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards