SoMessedUp

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2011

Looking wow ^^

Av SoMessedUp - 25 augusti 2011 22:17

Jag fick ett litet lyckorus för någon timme sedan. Hade kommit hem från att ha umgåtts och "shoppat" lite med Deltaco och smsade med en person. Denna person är en kille, som tyvärr har en flickvän. Vi har läst franska ihop i fyra år tror jag men han ska dock inte fortsätta i år, och vi har smsat en del. Våra sms samtal har ibland lätt in på perversa samtal bla bla bla....


Men iallafall, han har flickvän och jag är ganska säker på att jag inte hade velat va henne ändå. De verkar ha ett alldeles för "öppet förhållande" för min del. Som sagt så skrev jag med honom och jag har nyligen klippt ny frisyr och färgat håret rött. En ganska stor förändring tror jag, och jag är ganska säker på att det är en bra förändring... ^^


Helt random skrev han helt plötsligt "Du blev jätte snygg i ditt röda hår :D". Och min tanke blev något i stil med: Whooooooot?! :O Även om detta kanske inte va en kille jag gillar, och jag är ganska säker att han inte gillar mig (han är ju för fan i ett förhållande) så blev det chockande, och glädjande, att höra :D Jag tackade och såhär följde konversationen:...

Han: När du sa hej till mig i måndags såå tänkte jag "wow! :o"

Jag: Haha ja vet inte riktigt hur "wow" ska tolkas, men ja antar bra ^^

Han: Asså typ "wow va snygg hon va ;)"

Jag: Hahah asså? Nu blev ja fan chockad ;)

 

Och sen va de lite mer om de och sen byttes samtalsämnet typ. Som sagt, detta är ingen kille jag direkt är intresserad av men att höra detta fick en verkligen att må skit bra :D Det är lite sjukt hur lätt man kan få en människa att känna sig lite bättre, bara några ord sådär ^^ Och i mitt fall behövde jag inte ens höra det, att läsa det räckte :) Att höra såna små saker (för mig var det dock rätt stor) stärker självförtroendet :D Jag hör inte sånt så jätteofta och när jag väl gör det så är det från nära kompisar, och då känns det inte lika äkta... även om det är det :) När man däremot hör det från en kille (enligt mig iallafall) så gör det mycket, mycket större skillnad :D Och för bara dagar sedan sa killen jag är intresserad av att jag var gullig, dock var han lite påverkad (och antagligen kåt...) när han sa det men det får gillas iallafall ^^ Plus att på facebook (jaja det är bara fb men ändå ^^) så skrev en annan kille (plötsligt låter det som jag grejar me en jävla massa killar men de stämmer icke), som är kompis till killen jag är intresserad av, på min profilbild att den va gullig. Såna småsaker stärker ju skit mycket xD

Bild: Hittad på Google

Så detta gjorde mig iallafall skitglad och kände för att dela med mig av detta :) så komplimanger= GREAT! ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SoMessedUp - 31 mars 2012 17:01

Igår/inatt/imorse var ganska händelserik :) Får se hur mycket av allt som jag orkar skriva ner ^^   Jag och en tjejkompis gick på en fest. Först var vi på torget lite för något lamt försök att kanske få något annat att göra. Jag vet inte riktigt ...

Av SoMessedUp - 20 mars 2012 22:23

Jag tänkte tips er om en sida. Några har kanska hört om den medans några inte.      TUMBLR :D   Jag har egentligen inte haft tumblr särskillt länge. Det började med att en kompis hade tumblr, jag läste hennes, började läsa fler, och till...

Av SoMessedUp - 18 mars 2012 22:35

Det känns som jag blivit fast i en bubbla, eller en ond cirkel. Eller rättare sagt, det känns som hela mitt liv är fast i en ondskefull liten bubbla.    Jag tänker tillbaka på hur mitt liv var förr, främst på högstadiet. Då det bara var jag, Delt...

Av SoMessedUp - 8 februari 2012 00:56

Tänkte bara slänga upp ett litet inlägg om att jag inte är oskuld längre!   Har nämligen precis haft sex för första gången. Med "honom" såklart. Han har dock stuckit nu för en kompis låg hemma i hans lägenhet och sov så han var tvungen att dra di...

Av SoMessedUp - 30 januari 2012 18:04

Tjenare mors! Det har ju änna blivit ganska klent mellan blogginläggen, sisådär ett gäng månader mellan varje ;) Så självklart har en del hänt och jag tror att jag även ändrats en hel del som person, men det tänker jag inte ägna detta inlägg åt. G...

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards