SoMessedUp

Direktlänk till inlägg 30 april 2010

Gimme, gimme, gimme a nice skirt after midnight =)

Av SoMessedUp - 30 april 2010 22:46

Skrev ju igår att jag skulle lägga in några kollage. Hade egentligen tänkt lägga in alla idag men det blir nog inte riktigt så. Jag får börja med denna och så får jag se om jag hinner mer sen :)


Detta är mitt kjol+shorts kollage :)

1. Hade velat ha någon sån här kjol. De är enkla men samtidigt snygga =) Jag är dock osäker vad jag tycker om kjolar/byxor som går högt upp i midjan. Men man vänjer sig väl :)

2. Vanlig enkel svart kjol, med någon slags "tyg-grej" som går lite snyggt snett över. Like it.

3. Kjol nr 1,2 och 3 påminner en hel del om varandra (nr 5 med, men den skiljer sig lite). Vi kan ju dra slutsatsen att jag gillar de kjolarna, de tror jag iallafall =) Tycker de hade varit snygga med ett svart-vit randigt linne/t-shirt understoppat.

4. Gillar att kjolen har lite olika lager, ger den lite mer liv känns det som. Snygg men samtidigt söt.

5. Gillar att den har dragkedjor för det gör att den får lite mer utav det "tuffa". Skulle gärna haft den. Hade kanske dock varit rädd att någon ska dra ner dragkedjan ;) Är lite osäker på hur snyggt det blir när man sigger ner. Finns ju risk att det blir en ful både där fram ^^

6. Det är kjolen på bilden jag siktar på :) Tycker den är söt, lite livfull och ser svängig ut. Den är svart men ser samtidigt lite lätt och gullig ut =)

7. Är lite sugen på att köpa jeans-shorts. Kanske inte just dessa som är på bilden dock, hade nog velat ha mörkare, men visst varför inte =)

8. Svarta short... Hade ett par men de blev för små, så nu är jag redo för ett nytt par :)

9. Lite udda kjol? Fast kanske är lite modernt. Först när jag såg kläder som såg ut så, med en tajtare under som går lite längre mer liksom, så tänka jag "Knäppa, fula". Men när jag såg denna och tänkte på det så ångrade jag mig. Det är ju faktiskt lite coolt =) Skulle kunna tänka mig den.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SoMessedUp - 31 mars 2012 17:01

Igår/inatt/imorse var ganska händelserik :) Får se hur mycket av allt som jag orkar skriva ner ^^   Jag och en tjejkompis gick på en fest. Först var vi på torget lite för något lamt försök att kanske få något annat att göra. Jag vet inte riktigt ...

Av SoMessedUp - 20 mars 2012 22:23

Jag tänkte tips er om en sida. Några har kanska hört om den medans några inte.      TUMBLR :D   Jag har egentligen inte haft tumblr särskillt länge. Det började med att en kompis hade tumblr, jag läste hennes, började läsa fler, och till...

Av SoMessedUp - 18 mars 2012 22:35

Det känns som jag blivit fast i en bubbla, eller en ond cirkel. Eller rättare sagt, det känns som hela mitt liv är fast i en ondskefull liten bubbla.    Jag tänker tillbaka på hur mitt liv var förr, främst på högstadiet. Då det bara var jag, Delt...

Av SoMessedUp - 8 februari 2012 00:56

Tänkte bara slänga upp ett litet inlägg om att jag inte är oskuld längre!   Har nämligen precis haft sex för första gången. Med "honom" såklart. Han har dock stuckit nu för en kompis låg hemma i hans lägenhet och sov så han var tvungen att dra di...

Av SoMessedUp - 30 januari 2012 18:04

Tjenare mors! Det har ju änna blivit ganska klent mellan blogginläggen, sisådär ett gäng månader mellan varje ;) Så självklart har en del hänt och jag tror att jag även ändrats en hel del som person, men det tänker jag inte ägna detta inlägg åt. G...

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards