SoMessedUp

Alla inlägg den 1 april 2010

Av SoMessedUp - 1 april 2010 23:10

Jag anmälde mig just till min först bloggtävling =) Vi får väl se hur det går ;)


Här anmälde jag mig:

Får hoppas det går bra ^^
Av SoMessedUp - 1 april 2010 22:53

Idag är det ju första April, den perfekta dagen för bus och lurisar ^^ Våran klass bestämde sig för att vi skulle lura våran lärare (man kan skämta med honom), vi hade förväntat oss att han skulle försöka lura oss också. Vi kom fram till att vi skulle lura honom genom att spela totalt korkade.


Det var våran matte lärare och vi skulle gå igenom ett test vi hade gjort (typ prov). Han gick igen på tavlan. Han hann inte ens läsa upp frågan innan alla började ifrågasätta och ställa dumma frågor. Uppgifterna vi hade jobbat med handlade om kattår och sånt. Så vi bombade honom med dumma frågor men samtidigt kunde vi inte verka för dumma för det måste ju vara äkta. Vi frågade om man skulla gångra katt åren med nio, eftersom man säger att en katt har nio liv. Vår lärare blev mer och mer frustrerad, han försökte gång på gång förklara allting för oss. Vi fattade såklart men låtsades motsatsen.


Sen frågade han om det var någon i klassen som förstod och ingen räckte upp handen. Läraren började bli mer och mer förbannad. Sedan blev han besviken. Han tyckte att de kändes som de tre åren han haft oss var helt bortkastatde eftersom vi inte verkade kunna ett piss. Han kände verkligen att han hade misslyckats med oss. Vi blev kvar på första frågan skit länge. I ungefär en kvart blåste vi honom. Tillslut tänkte han efter lite och sa "Nu gick det upp en sak för mig, det är ju först april idag!" =) Det tog ju för fan en hel kvart för honom att förstå att vi bara drev med honom ^^ Kul var det, och det tyckte han också. Jag vet inte om det var så kul nu när jag förklarade men det var väldigt kul när det hände. Han blev nog extra chockad eftersom vi annars är en relativt smart klass. Han sa att ingen någonsin hade lyckats lura honom så bra typ ^^


Hehe      Klassen-läraren: 1-0     ^^

Av SoMessedUp - 1 april 2010 22:44

Men in black är en film man bara måste ha sett tycker jag =) Den är sjukt cool och rolig. Den innehåller ju en utav världens bästa skådespelare också, Will Smith ^^


På tv ikväll så gick både Men in black 1 och Men in black 2. Jag såg på båda ;) Jag har sett ettan förr men är osäker om jag har sett tvåan, nu har jag iallafall de ^^ Båda två är väldigt bra och jag fick mig några små skratt imellanåt. Men in black: Den måste man bara ha sett =)


Av SoMessedUp - 1 april 2010 18:41

Jag har funderat på detta ett tag och nu har jag bestämt mig... Jag tänker lägga ner min blogg! :(

 

Jag älskar min blogg och skriver på den så gott som varje dag. Jag älskar att skriva av mig mina känslor. Men det finns en hel del negativa sidor med bloggen som jag har upptäckt.

1. Den tar en hel del tid. Det blir ofta så att jag lägger läxorna åt sidan och bloggar istället. Väldigt kul men såklart är det inte bra...

 

2. Ibland så har jag skrivit en del negativa saker om folk. Detta har gjort att jag blivit ännu mera osocial och undviker människor mera...

 

3. Ibland så skriver jag dumma saker om mig själv. Typ att jag hatar mig själv och så... detta har gett mig ännu sämre självförtroende än innan.

 

Jag har flera anledningar med dessa tre är de starkaste. Så... Jag hade gärna behållt min älskade blogg men eftersom den får mig att må sämre så måste jag nästan stänga ner den... har typ blivit beronde av den...så... Hejdå bloggen och alla mina få besökare...

 

GONNA MISS YOU!!

 

 

 

 

 

 

April-April =D Lurade jag er?? Jag tänker absulut inte lägga ner min älskade blogg, inte på ett tag iallafall. Min blogg har inte fått mig att må sämre, den har bara fått mig att lära känna mig själv bättre. Om det är bra eller dåligt vet jag inte ;) Men jag älskar att blogga och tänker inte sluta. Det var bara ett april skämt ^^ Hoppas ni har lurat många idag =D

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards