SoMessedUp

Alla inlägg den 14 april 2010

Av SoMessedUp - 14 april 2010 20:25

Idag var jag, som ni kan läsa i detta inlägget, på arbetsintervju. Detta inlägget handlar om hur det gick...


Jag gick dit... skitnervös.... Jag trodde att de skulle ställa frågor som "Varför borde du få jobbet?", men istället informerade de mest om hur jobbet var. De frågade lite var ja bodde, tidigare erfarenhet osv men inga jobbiga "måste-komma-med-övertygande-bra-svar-Frågor", så det var ju bra =) Jobbet handlade om att stå i en kiosk, det ska säljas och det ska städas. Lät ganska okej enligt mig. Det blir kanske ca fem dagar i veckan, jobbar 6timmar om dagen (ca). Jag vet inte än om jag får jobbet. Det står troligtvis mellan mig och en annan tjej, de hade inte intervjuat henne än. Troligtvis får väl hon jobbet men man kan ju ändå hoppas =)


De skulle höra av sig inom några dagar om hur det blir, så jag lär väl skriva beskedet här då. Hoppas verkligen jag får det =D Vill inte vara utan sommarjobb igen...

Av SoMessedUp - 14 april 2010 19:32

Idag fick jag något som jag aldrig tidigare hört om ;) Jag/min blogg fick en Award ifrån Sofia, en bra blogg som jag kikar in på ibland =)


En award ger man till en blogg man gillar att läsa, eller rättare sagt så ger man den till tre bloggar :) Som i sin tur ger vidare till tre bloggar =D Det är lite som ett slags pris, eftersom man ger den till bloggar man gillar.

Man ska skriva ett inlägg om vilka man ger awards mm, Detta ska stå i inlägget:

 

Jag fick denna award ifrån Sofias blogg (här är inlägget som jag och två till nominerades i)


Jag tänker skicka den till: Jag skickar till: Deltaco, Ame-lyn och hmm, egentligen hade jag velat skicka den till Sofia men det blir lite tråkigt eftersom hon redan gjort detta. Så därför ger jag den till en blogg som jag läste mera förr men fortfarande tittar in på ibland, Elin-Mattsson  =)


Frågor:

Vilken film såg du senaste? Species

Säg en sak (inte person) du inte kan leva utan: Om inte musik är en sak så får jag nog vara så tråkig att jag väljer datan :)

Vem fick du ditt senaste sms från? Min mammas killes lillebror, som också är min granne =) Det gällde jobb, kommer skriva ett inlägg om detta senare.

Vilket är ditt drömyrke? Författare/Manusscriptförfattare eller regissör, men jag hade nog inte klarat något utav det ;)

Ditt motto? "Går det inte att laga med silvertejp så är det trasigt"... Är det ens ett motto? xD




Av SoMessedUp - 14 april 2010 15:14

Hej, nu är det jag igen. Jag har inte skrivit på länge så jag tänkte att jag kunde göra det. Jag har bara haft en kort dag idag. Det är det alltid på Onsdagar. Jag brukar vara med SoMessedUp då men det blev inte så idag. Men vi var med varandra i Måndags så det är lugnt. Men jag håller tummarna för henne idag. Hon kanske kommer berätta varför så jag kommer inte göra det för henne. Men tummarna håller jag för henne. Jag hoppas ni har en bra dag och fint väder för det har jag :D Men nu ska jag sluta detta inlägget. Ville mest bara skriva hej för det var ett tag sedan. Så hej och hej då.

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards