SoMessedUp

Alla inlägg den 11 april 2010

Av SoMessedUp - 11 april 2010 22:26

Nej, fan! Nu är lovet slut =(


Back to school imorron... suck. Då lär jag nog inte blogga lika mycket som jag har gjort nu det senaste, då återgår det nog till kanske ett inlägg om dagen (nu har det varit lite fler ibland). Men jag ska försöka ta mig tid att blogga, det lyckas jag nog med ;) Inte för att så många läser menmen ^^ Bloggar väl mest för min egen skull =)


Ska lägga mig strax, om några minuter så NattiNatii på er =D

Av SoMessedUp - 11 april 2010 13:21

Älskar att ta det lugnt och slappa så det är vad jag ska göra idag, sista dagen innan skolan. Det är väl ungefär det jag har gjort resten utav lovet också ^^ Men nu är det "spurten" ;) Ska försöka hinna med att göra alla saker jag tycker är kul, lata saker ^^


Så detta är väl ungefär hur dagen ser ut:

-Teckna lite grann

-Blogga

-Skriva på "Be my vampire"

-Kanske fota lite (men troligtvis inte ^^)

-Läsa

-Spela sims

-Inte söka på allt för mycket onödiga grejer på datan, detta tar upp "dyrbar" tid ;)

-Inte sitta vid tv:n HELA dagen, som jag gjorde igår. Detta tar också upp tid ;)


Japp, that's pretty much it =D


Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards