SoMessedUp

Alla inlägg den 25 april 2010

Av SoMessedUp - 25 april 2010 17:33

Jag skulle ju egentligen kommit hem idag men så blev det inte. Jag har studiedag imorgon så min pappa kommer att köra hem mig imorgon på förmiddagen istället :/


Men jag lyckades iallafall få tag på en dator så att jag kan skriva detta ;) Vill bara klargöra detta för alla: Jag Är Blogg-Beroende!! Jag är hemifrån över helgen och jag får blogg-längtan ^^ Saknar min blogg och vill skriva, skriva, skriva =D Hehe, men tyvärr blir detta inget långt inlägg, måste nämligen sluta nu... Men när jag kommer hem, då ska jag minsann blogga =D (förhoppningsvis ;))


Haha, ha't pent!... okej, det där var inget uttryck jag brukar använda... Ha det bra =) Det känns mera som mig xD

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards