SoMessedUp

Alla inlägg den 18 april 2010

Av SoMessedUp - 18 april 2010 20:32

Så fort någon nämner "boogie" så dyker denna upp i mitt huvud ^^:


Yes sir, I can boogie- Baccara 


Lite svängig =D

Av SoMessedUp - 18 april 2010 20:17

Jag har fortfarande inget internet på min data och vet inte när jag kommer att få det. Jag får låna min mamma och hennes mans data lite grann, så det blir kanske inte så roliga inlägg nu framöver men jag ska iallafall FÖRSÖKA :)


Tänkte berätta om våran tjejkväll som vi hade, den var väldigt efterlängtad =) Jag fick åka dit lite senare för jag klippte mig innan. Men när jag väl kom dit så såg jag mig först om i huste, hade nämligen inte varit där innan =) Vi gick ut och kollade på hästarna och hälsade också på grisarna. Hon som vi var hos har en jätte söt liten häst ^^ Skit gullig! Angående grisarna... jag kan bara säga att jag är glad att jag inte är någon gris, ingen riktig gris iallafall :)


Vi gjorde pizza. Fast jag hjälpte inte till så mycket, dansade mest. Jag suger på att laga mat så det var nog bra att jag inte la mig i ;) Vi åt pizzan... Vi åt glass... Vi dampade runt lite... pratade och hade trevligt... va inne i hennes fantastiska badrum (hade gärna bott därinne!!)... gosade med hennes katter... sen gjorde vi nog inte så mycket mer... vi tänkte spela wii men de hade slut på batteri så vi såg på film istället :) Det blev American pie, jag vet inte om jag ska rekommendera de filmerna eller inte, beror väl på vad man gillar ^^ Sedan somnade vi =D


Dagen efter: Ligga i "sängen"... ligga lite till... äta frukost... göra sig i ordning... vara lite till i hennes badrum... sedan åka hem =) Det var nog ungefär så det gick till, kul som fan va de iallafall! Vill gärna göra om det och fattar inte varför vi inte gjort detta tidigare :)

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards