SoMessedUp

Alla inlägg den 10 april 2010

Av SoMessedUp - 10 april 2010 23:45

När jag har kollat runt på bloggar har jag upptäckt en sak (som jag har sett tidigare), väldigt många tjejer tar kort på sina pattar och lägger ut -_- Först kommer lite bilder på ansiktet, sedan har de vinklat ner kameran och tar på sin överkropp (alltså sina pattar). Varför gör man det egentligen? Vill de att folk ska glo på deras pattar? För det är typ det ändå bilderna leder till. Man säger ju inte direkt "Åh, vad fin du var på det kortet", eftersom man inte ser själva personen.


Jag kan gå med på att man tar sådana kort när man vill visa "Dagens outfit", då är det ganska ofta det blir såna kort...inget fel med det. Men att bara lägga ut kort på sin topp/pattar, vad är vitsen egentligen? Om någon vet detta så får ni gärna tala om det för mig :p För jag har iallafall inte något vettigt svar ;)


Detta är random bilder tagna ifrån google, hoppas ingen tar illa upp att jag lägger in dem här:

 


Seriously girls! What's the point! Visa era vackra ansikten istället =)

Av SoMessedUp - 10 april 2010 23:38

Låttips:


Mariah Carey- I want to know what love is   (jag tänker på Bones när jag hör denna ;) På grund utav reklamen... om ni har sett den...)


Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards