SoMessedUp

Alla inlägg den 7 april 2010

Av SoMessedUp - 7 april 2010 20:56

Här kommer två bra låtar med Paramore som jag lyssnar på =)


Misery Business (ett plus med låten är att jag gillar texten :)) 


Brick by boring brick 


Gillar båda. Har lyssnat på den första längst och den är min favvo ^^

Av SoMessedUp - 7 april 2010 17:47

Idag var jag, min mamma och min lillasyster och shoppade lite smått. Min mamma kollade kläder till min systers dop som vi snart ska ha.


Jag hittade lite saker som jag föll för ^^ Jag hittade ett par skor som skulle kostat 999 (ungefär) men det var halva priset =D Min mamma sa att hon kunde betala hälften (jag får inte mitt barnbidrag) så skorna kostade mig bara 250 :) Det är lite klack på dem och jag suger på att gå i det, så jag får gå runt på altanen och öva mig xD Skorna är inte direkt min stil (vad nu min stil är) men jag kommer förhoppningsvis använda dem ändå, föll lite för dem ;)


Jag köpte också en jeans-klänning. Snacka om att det var rea på den! Den kostade 100:- Vet ni vad den skulle ha kostat?... 699! Det är ju för fasen rea på 600 spänn typ! Det är fan sjukt. Jag har inget emot att köpa rea kläder, älskar det. Det är ju inte direkt något fel på kläderna =)


Så nu har jag införskaffat detta:

  

Av SoMessedUp - 7 april 2010 17:41

Jag änmälde mig precis i en ny bloggtävling. Vi får se hur det går denna gången =) Håll tummarna ;)

Nu tävlar jag i Lousias blogg, tävlingsinlägget:

http://louiisaa.bloggplatsen.se/2010/04/07/2796630-veckans-blogg-tavling/


Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards