SoMessedUp

Alla inlägg den 8 april 2010

Av SoMessedUp - 8 april 2010 21:06

Såg denna filmen för några dagar seda. Den väcker barndomsminnen ^^ Såg på denna när jag var mindre ;)


Ett småkryps liv/ A bug's life 

Av SoMessedUp - 8 april 2010 21:00

Ibland när vissa saker blir populära så blir jag sur :/


Jag gillar inte att tycka om samma saker som alla andra gör. Så när saker jag gillar blir populära, eller blir mode så blir jag lite förbannad ibland. Vampyrer är ett väldigt bra exempel på detta. Jag har gillat dem jätte länge sedan kommer en film och plötsligt älskar hela världen dem -_- Då är det plötsligt inte lika kul att gilla dem tycker jag...


Dödskallar är ett annat exempel. I typ sexan tror jag det var, så gillade jag detta. Dödskallar ska egentligen vara läskiga (det är ju för fan döda människors skallar!!) men dödskallar har blivit (och varit ett tag nu) en mode-accessoar... Det är ju för fasen glittriga dödskallar, hur läckigt är det egentligen??


Hello kitty blev helt plötsligt väldigt populär också. Henne var jag inget fan av direkt, men jag tyckte ändå hon var skit sööööt. Nu finns hon överallt!


Det finns både fördelar och nackdelar när saker man gillar blir poppis tycker jag. En fördel är ju att det finns att få tag på överallt. Gillar man vampyrer så finns det fullt med serier och vampyr-prylar. Gillar man hello kitty så är det ju jätte lätt att få tag på saker med henne nu, detta är ju bra. Men jag gillar ju att tycka om mina egna saker, vill inte gilla det som alla andra gör. Och då blir det ju en nackdel när de blir populära...Suck...


Google:

Gulligt... överdrivet??Ett fint dödskalle märke, Hjälp! -_-

VampireGirl.jpg image by glowcat<33 Nice Vampyr =D

 </3 Fail vampyr -_- (lessen alla fans men det är min åsikt)


Av SoMessedUp - 8 april 2010 20:31

Nu har mina glasögon kommit. Det är väldigt, jag upprepar: VÄLDIGT, ovanligt att ha dem. Jag har ju inte haft glasögon tidigare, men jag tror att jag faktiskt har börjat vänja mig när jag kollar i spegeln. Men först så undrade jag vad det var för en idiot som stirrade på mig ;)


Här kommer ett failat kollage på mina nya glasögon... Trots att det är failat tog det ett tag att göra, var tvungen att klippa bilderna först och skit... Here it is:

  

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards