SoMessedUp

Alla inlägg den 15 april 2010

Av SoMessedUp - 15 april 2010 21:31

Idag hade jag på mig mina glasögon för första gången i skolan. Jag har haft med dem tidigare men de har då bara legat i väskan. Två kompisar lyckades övertala mig att ha på mig dem. Dessutom var halva klassen (mer till och med!) borta så jag tänkte att jag kan ju passa på att ha dem, måste ju ha dem någon gång.


Några sa att det såg bra ut. Jag hörde iallafall inga dumma kommentarer om det men däremot var det flera stycken som inte sa något alls, inteens nämnde det. Så jag antar att det var en del utav dem som tänkte kommentarer :P

<---- Mina glasögon

Jag får se om jag har på mig dem imorgon också eller inte, troligtvis har jag det. Imorgon ska jag klippa mig, ska nog bara toppklippa lite tror jag. Sedan händer en till grej imorgon...


Den efterlängtade tjejkvällen blir äntligen av =D Äntligen en dag då alla kan ^^ Fem fullbokade tjejer har inte lätt att fixa en dag som passar ;) Haha, nee fullbokade är vi väl inte men det var alltid någon som skulle iväg någon dag. Men nu blir det iallafall =) Detta innebär dock att det inte blir något blogginlägg imorgon, men världen går förhoppningsvis inte under för det... eller? ^^

Av SoMessedUp - 15 april 2010 20:54

Dagens låt blir denna.

Det började med att våran tekniklärare satte på den på tekniken sedan har den suttit på hjärnan hela dagen ^^ Väldigt bra text, eller va tycker ni? xD


Låten är catchy, funkar bra att lyssna på, man blir lite pigg och glad av den tycker jag =) Men musikvideon är definitivt ett minus :P


Miss Li- Oh Boy

Av SoMessedUp - 15 april 2010 20:44

Just som jag kan andas ut lite så kommer något nytt. Jag överlevde ju intervjuen igår, imorgon måste jag överleva nationella i matte.


Det är alldeles för många nationella prov tycker jag ^^ De bara skrämmer upp och stressar ihjäl ungdomar! Vill de ha ihjäl oss eller? Det kanske är deras plan...

Den som kom på att man skulle göra nationella måste varit en ond människa... Eller åtminstone vuxen utan några barn i den åldern. Vuxen är väl ganska självklart att den/de var.


Detta är inte ens det sista provet som är kvar, det kommer mera :P


Ps. fick för ett litet tag sedan reda på att jag gick vidare i Josefins tävling =D

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards