SoMessedUp

Direktlänk till inlägg 12 mars 2011

Kokosfett= TOPPEN!

Av SoMessedUp - 12 mars 2011 23:43

Hejhej. Det var ett tag sedan jag gjorde ett inlägg nu och risken finns att det dröjer minst lika länge tills nästa, tyvärr ^^


Jag har problem med torra armbågar. Ingen har väl särskilt snygga armbågar, skrynkliga och knepiga, men mina är säkert minst tre gånger så torra som de flestas. Har du samma problem så vill du antagligen fortsätta läsa detta inlägg... Om du har torr hud någon annanstans, knäna kanske?, så vill du antagligen också fortsätta läsa...


Jag har nämligen hittat en grej som jag tycker funkar utmärkt, trots att jag bara testat i cirka tre dagar ;) Superprodukten är: Kokosfett :D

 Vanligt kokosfett som finns i mataffärer :D

Det var min mamma som hade hört om detta och rekommenderade det till mig. Jag är ganska lat och när jag testar något nytt så vill jag se resultat MED EN GÅNG, annars orkar jag inte fortsätta använda produkten och anser den värdelös. Jag tror det finns många andra som känner likadant. Resultat med en gång, annars kan det kvitta! Och det var precis denna effekt som kokosfettet hade. Jag märkte direkt resultat, DIREKT! Trots att jag endast använt den ca 3 dagar ;) Såklart har inte rynkorna på armbågarna försvunnit, de måste ju tyvärr vara där, men de är verkligen inte så torra som de var från början.


Så STARK rekommendation på detta =D Här har ni något som funkar på torr hud =) Det funkade iallafall super för mig och det är allt jag kan utgå ifrån ;) Är kokosfett bra mot torr hud? I would say: SUPER! Sen är jag ju ingen expert på sånt här, jag kan inte avgöra om det är bra eller inte för huden men jag ser ingen anledning till att det inte skulle vara bra =) Det måste väl vara ganska naturliga saker i detta, iallafall om man jämför med vissa skönhetsprodukter ;)


Det var allt jag hade att säga för nu =D Tjo Tjo, ha't gött ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SoMessedUp - 31 mars 2012 17:01

Igår/inatt/imorse var ganska händelserik :) Får se hur mycket av allt som jag orkar skriva ner ^^   Jag och en tjejkompis gick på en fest. Först var vi på torget lite för något lamt försök att kanske få något annat att göra. Jag vet inte riktigt ...

Av SoMessedUp - 20 mars 2012 22:23

Jag tänkte tips er om en sida. Några har kanska hört om den medans några inte.      TUMBLR :D   Jag har egentligen inte haft tumblr särskillt länge. Det började med att en kompis hade tumblr, jag läste hennes, började läsa fler, och till...

Av SoMessedUp - 18 mars 2012 22:35

Det känns som jag blivit fast i en bubbla, eller en ond cirkel. Eller rättare sagt, det känns som hela mitt liv är fast i en ondskefull liten bubbla.    Jag tänker tillbaka på hur mitt liv var förr, främst på högstadiet. Då det bara var jag, Delt...

Av SoMessedUp - 8 februari 2012 00:56

Tänkte bara slänga upp ett litet inlägg om att jag inte är oskuld längre!   Har nämligen precis haft sex för första gången. Med "honom" såklart. Han har dock stuckit nu för en kompis låg hemma i hans lägenhet och sov så han var tvungen att dra di...

Av SoMessedUp - 30 januari 2012 18:04

Tjenare mors! Det har ju änna blivit ganska klent mellan blogginläggen, sisådär ett gäng månader mellan varje ;) Så självklart har en del hänt och jag tror att jag även ändrats en hel del som person, men det tänker jag inte ägna detta inlägg åt. G...

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards