SoMessedUp

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av SoMessedUp - 12 oktober 2009 20:33

Det blev inlägg denna veckan iallafall ^^

Har praoat ida då, det var kul men tänker inte gå in på några detaljer.Tungan ute


Jag och Deltaco pratade nyss om en känsla vi får ibland. Att när man "umgås" med en kille/gubbe ensam så känns det jämt som han ska våldta eller mörda en eller nåfot sådant. Det stämmer säkert inte men ibland kan det kännas så. Det är ganska jobbigt faktiskt att tänka så om folk, speciellt när man vet att man bara inbillar sig. Jag inbillar mig knäppa saker ganska ofta, som t.ex att någon ska våldta en, att någon gillar en, att någon blablabla osv.


Ni kanske fattar vinken? Det är iallafall väldigt jobbigt. Ibland har det kännts som någon gillar en men man vet att det definitivt inte är så men man kan ändå inte få tanken ur huvudet... Det kanske l¨ter dumt när jag skriver det, eller så kanske alla känner så, jag vet inte... Men jobbigt är det iallafall :/


Det var allt för idag ^^ hejdå ha de bra =D

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards