SoMessedUp

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av SoMessedUp - 9 oktober 2009 23:35

Nu tänkte jag bara säga godnatt till allihopa =D Ska nämligen gå och lägga mig nu, som ni kanske listade ut ^^


Deltaco ska sova över och just nu ligger hon och små snarkar här bredvid mig (kallar man inte det för typ snusar,snosar eller nått? eller är jag bara dum...?). Det är nog egentligen snarare mörka djupa andetag än snarkningar... Men det kanske är samma sak ^^ vad vet jag


Så i alla fall, GODNATT PÅ ER ALLIHOPA =D Skrattande

Av SoMessedUp - 9 oktober 2009 23:24

Jävla mig!

Jag har upptäckt att det är ganska mycket som jag vill förbättra med mig själv. Fast vissa saker har jag velat ändra ett tag nu. Jag vill bl.a vara snällare mot folk och inte prata skitsnack men det är ju så jävla svårt att låta bli, jag vill vara bättre på att använda tiden hemma efektivt, bättre med läxor, börja träna så jag får bättre kondition, fokusera och jobba bättre på lektionerna, uttrycka känslor bättre så om någon berättar något som gör mig glad så vill jag bli bättre på att visa det, prata och räcka upp handen på lektionera (men inte prata strunt med kompisar utan bara vara mer muntligt aktiv), vara mig själv, inte bli sur på Deltaco (andra med kanske) för minsta lilla grej hon felar, bättre självförtroende (dock inte för mycket) och JÄTTE JÄTTE mycket mera!! Men det skulle ta mig hela natten att sitta uppe och skriva ner allt och det orkar jag inte. Så det får räcka med att nämna dessa saker som bara är ett litet antal av allt jag kan komma på...


                                                  
                     

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards