SoMessedUp

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av SoMessedUp - 18 oktober 2009 20:06

Imorrn ska jag ha utvecklingssamtal. Förväntar mig inte att höra något annorlunda eller chockerande. Det jag kommer få höra är väl att jag ska räcka upp handen och att jag skulle träna men inte har gjort de.


Har nästan hört exakt samma sak varje utvecklingssamtal och det är att jag ska räcka upp handen. Inte för att jag pratar rätt ut. Utan för att jag aldrig räcker upp handen och svarar när jag vet svaret. Har jämt hört det men jag är ganska säker på att jag aldrig kommer ändra mig. Det är bara inte sån jag är. Haha shame on me xD

Av SoMessedUp - 18 oktober 2009 18:36

Eftersom de typ hyllade Michael Jackson på idol för några dagar sen så tänkte jag passa på att göra det också. Han var skit bra, nej... han ÄR skit bra :D The king of pop!


Michael Jackson: they don't care about us 

Av SoMessedUp - 18 oktober 2009 16:50

Varför ska allt vara långt??


Mascara gör våra ögonfransar långa.

Löshår gör vårt hår långt.

Lösnagkar gör naglarna långa.

Klackskor gör oss långa.

Listan bara fortsätter hur jävla "långt" som helst. Det finns massa mer saker men orkar inte babbla upp allt. Ni kan säkert komma på en del själva.


Varför vill man ha allt långt? Modeller är långa och de ska ju va så jävla snygga. Vadå diskrimminera oss korta? (jag är kort ^^) Varför skulle inte vi kunna bli supermodeller? Kan man inte va snygg om man är kort eller? Jävla värld! Allt ska vara så jävla långt! Varför? Finns ju ingen anledning till det. Skulle lång vara bättre? Nej, tack. Jag tycker tvärtom. Vill hellre vara kort än lång (inget illa ment till er långa). SÅ suck on that jävla långa modeller!



Av SoMessedUp - 18 oktober 2009 16:39

Vet ni vad jag har tänkt på?


Att mascara är helt wierd ^^


Visst, jag har det ibland (just nu hehe) men de är inte särskilt ofta, föredrar naturligt (Haha).

Men seriöst, vi har ögonfransar för att de ska stoppa damm och sån skit för att komma in i våra ögon. Och vad gör vi människor med dem? (mest tjejer) Jo, vi kletar på nått svart kladdigt jävla gojs på dem för att de ska bli långa och vackra. Ögonfransar är inte till för att få oss att se sexiga ut, de är till för att skydda våra ögon. Så mascara är ju en helt sjuk "uppfinning" egentligen xD


Haha. Det finns jävligt mycket sjukt ^^

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards