SoMessedUp

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av SoMessedUp - 6 oktober 2009 18:15

ja borde se livet lite mer från den ljusa sidan. jag ser allting så negativt och visst kan de vara kul ibland också men ja börjar bli så deppig av det. ja får försöka vara gladare, snällare o le mer så kanske allting kommer kännas lättare. allting blir säkert lättare o roligare när man ser positivt på de, de e ju de folk alltid säger men som man aldrig tror på. tänk om de e sant? man kanske får ett gladare liv om man är gladare o snällare.


ja vet att ja har sagt detta tusen gånger till mig själv o att de aldrig har gått men de e värt ett försök: Det är dags för en förändring, vill du att ditt liv ska bli nått bra får du ju fan kämpa för det! Vad förväntar du dig? Att få allt serverat på ett silverfat? Det kan du ju bara glömma, har det inte funkat hittils lär det inte funka nu. Det finns bara en sak du kan göra för att få ditt "sugiga liv" att bli bättre och det är att ändra dig, KÄMPA!

ja kan fortfarande va mig själv men de behövs några små justeringar. speciellt socialt...


ja vet att ja aldrig lyckas me de ja bestämmer mig för att ändra på i mitt liv... me mig själv... men ja kan ändå få känna ett tag att det kommer gå, känna lite glädje!


KEEP SMILING GIRL! KEEP FIGHTING! *peppa, peppa*

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards