SoMessedUp

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av SoMessedUp - 21 oktober 2009 22:15

Tänkte bara säga godnatt till er allihopa innan jag går och lägger mig. Hoppas ni sover sött ^^


Så, God natt allesammans =D

Av SoMessedUp - 21 oktober 2009 16:44

Nu har jag sökt runt lite på youtube och hittade fortsättningen på icas reklam med praktikanten Jerry. Jerry är utvecklingsstörd och jag skrev ett inlägg om det innan detta. Tydligen har ica tänkt som så att de gör dessa reklamer för att få fler personer med handikapp att bli anställda. Om det stämmer så tycker jag att det är väldigt bra av dem :) läste nämligen det nyss.


Här kommer iallafall alla tre delar på ica-reklamen med Jerry.


Av SoMessedUp - 21 oktober 2009 16:24

Som ni kanske har märkt så har ica en reklam som innehåller en utvecklingsstörd. Själv tycker jag inte att reklamen är ett dugg rolig men det kanske ni tycker. Nå, vad tycker du? Är Icas reklam rolig eller är den bara kränkande? 


Här kommer också ett klipp på den för er som vill se:


Av SoMessedUp - 21 oktober 2009 16:17

Idag är det onsdagsmys! Ska vara med Deltaco, eller snarare jag är med Deltaco men just nu är hon inte här. Fast det låter dumt att säga onsdags"mys" när jag ska vara med en kompis... Så vi kallar det onsdagskul istället :D fast det kanske också kan misstolkas.... Men skit samma. Onsdagskul blir det ^^


Jag tycker att Fredagsmys reklamen är väldigt bra. Nu kan man bara sätta mys efter veckodagarna så ska man helt plötsligt äta chips/godis och ha mys.


Måndagsmys

Tisdagsmys

Onsdagsmys

Torsdagsmys

FREDAGSMYS

Lördagsmys

Söndagsmys


Det blev väldigt mysigt det här ^^

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards