SoMessedUp

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av SoMessedUp - 8 oktober 2009 21:47

Detta är en låt som jag lyssnade ganska mycket på ett tag men har inte lyssnat på den så nyligen. men jag tycker fortfarande att den är skit bra =D  Älskar när han sjunger "My tears runs down like razorblades", den beskrivningen är så jävla bra! Jag bara älskart ^^



Imorgon  kommer det troligtvis bli kul ^^ Det brukar det bli när jag är med Deltaco :D ska nämligen vara det imorgon och hon ska sova över, vi kunde ju inte vara med varandra i onsdags så vi tar igen det nu. Dock kanske det inte blir nått blogg inlägg då, får väl se.


Godnatt! Sweet Dreams ^^

Av SoMessedUp - 8 oktober 2009 19:23


Jag har inte mycket till självförtroende. Det är både bra och dåligt. Förr tyckte jag att det var mest bra men nu har jag kommit fram till att det är dåligt. Självförtroende är något man behöver, eller åtminstone mår bättre av. Men man ska inte ha för mycket självförtroende för då blir man skrytsam och egoistiskt. Man bör inte ha för mycket och inte heller för lite utan mittemellan. Jag har för lite. Det är en grej jag verkligen behöver ändra för det gör mig deppig och jag bara att jag hatar mig själv ännu mer, och det är inte bra. Jag tror aldrig att jag kommer duga i mina ögon men kanske lite grann med hjälp av mer självförtroende. Jag behöver det verkligen men jag är rädd. Jag är rädd för att skaffa självförtronde. Jag vill inte verka egoistisk och självisk. Men jag får försöka skaffa mig ett så smått iallafall. Jag behöver ju inte skryta men jag kan ju vara glad inombords och emellanåt på utsidan.


Så är det någon som vet var man skaffar ett självförtroende eller? xD  Konsum kanske? ;)

Av SoMessedUp - 8 oktober 2009 17:40

  

Det regnar rätt så mycket. Så man blev jätteblött när man väntade på bussen. Och eftersom de är Oktber är det rätt så kallt med. Höll nästan på att dö. Men jag gjord ju inte eftersom jag sitter och skiver. Jag har inte så mycket att skriva om. Jag kan väl nämna min bror är sjuk och jag vill inte bli smittad. Nu vet ni att jag har en bror så jag ska nog sluta innan jag säger vem jag är.

Allt från mig för tillfället, hörs när vi hörs.

Av SoMessedUp - 8 oktober 2009 17:04


gissa vad? jag är trött på skitsnack. hör det dagligen, ibland är det stora saker men oftast små. folk tror inte att smått skitsnack sårar men det gör det. nu är det inte jag som har blivit utsatt men jag ser saker. jag ser folk som pratar skit, ser hur de pratar glatt med en person och sedan går och säger till andra att den hatar den. när man pratar om folk som pratar skit så tänker man oftast (iallafall jag) på fjortisar. men gissa vad? det är inte bara dem! det är för fan alla! ALLA! emos, pluggisar, fjortisar, hårdrockare... ALLA! jag pratar med en tjej på bussen ibland, eller hon pratar mest med mig. hon går nog mest under kategorin hårdrockare och jag trodde inte att hon skulle vara sån men hon pratar skit och påpekar fel med folk hela jävla tiden! även om de sitter två stolsrader framför! hon pratar på fjortisarnas sätt fast hon inte är sån. fjortisarnas sätt: de pratar om en person som står en meter ifrån och pratar SKIT diskret om den, den hör så klart. och så pekar de gärna lite grann också och sedan börjar de gapfnissa! SÅ JÄVLA FJORTIS SKIT! precis så håller hon på också fast hon typ är hårdrockare, jätte störande.

och om någon börjar prata skitsnack me en om en annan person vet man inte vad man ska säga. jag vill inte prata skit om folk fast det är så himla svårt att låta bli. jag försöker att säga emot när någon börjar prata skit om någon annan men det är inte alltid så himla lätt men jag ska försöka bli bättre på det!

också en sak jag vill ändra med mig själv ^^ men jag måste faktiskt ge mig själv lite beröm (ännu en sak jag är RIKTIGT dålig på, typ sämst på det), jag har blivit bättre på att säga emot och att gå min egen väg lite mer =) tycker jag iallafall, men det är långt ifrån bra ännu.


  

bild: från google

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards