SoMessedUp

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av SoMessedUp - 28 oktober 2009 23:32

Jahopp, nu har jag blivit helt knäpp xD


Jag har börjar bita väldigt mycket på min unndeläpp och det är störande och dumt. Drar typ loss hudbitar med tänderna och jag har ingen aning om varför. Men det är störande, det slutar bara med att de ser fult ut eller börjar blöda... Måste sluta med det -_-


Haha knäppt?? ^^

Av SoMessedUp - 28 oktober 2009 23:17

Dagens låt får bli denna =)

Tycker det är lite komiskt att hon sjunger "fuck you" jätte glatt ^^  Varning: denna låt kan sätta sig på hjärnan, det hände mig ^^ Gick och sjöng på den hela dagen bara för att jag hörde den en gång på tv:n typ. Här är iallafall videon och jag lägger in texten oxå ;)

Look inside, look inside your tiny mind, then look a bit harderCause we're so uninspired, so sick and tired, of all the hatred you harbourSo you say it's not OK to be gay, well I think you're just evilYou're just some racist, who can't tie my lacesYour point of view is medieval
Fuck you (fuck you)Fuck you very very muchCause we hate what you do and we hate your whole crewSo please don't stay in touchFuck you (fuck you)Fuck you very very muchCause your words don't translate and it's getting quite lateSo please don't stay in touch
Do you get, do you get a little kick out of being small-minded?You want to be like your father, it's approval you're afterWell that's not how you find itDo you, do you really enjoy living a life that's so hateful?Cause there's a hole where your soul should be You're losing control a bit And it's really distasteful
Fuck you (fuck you)Fuck you very very muchCause we hate what you do and we hate your whole crewSo please don't stay in touchFuck you (fuck you)Fuck you very very muchCause your words don't translate and it's getting quite lateSo please don't stay in touch
(Fuck you, fuck you, fuck you)(Fuck you, fuck you, fuck you)Fuck you
You say, you think we need to go to war well you're already in one'Cause it's people like you that need to get slew, no one wants your opinion
Fuck you (fuck you)Fuck you very very muchCause we hate what you do and we hate your whole crewSo please don't stay in touchFuck you (fuck you)Fuck you very very muchCause your words don't translate and it's getting quite lateSo please don't stay in touch

Av SoMessedUp - 28 oktober 2009 19:14

Jag blir så jävla trött på min kropp! Nej, jag tycker inte att jag är tjock. Jag har inga jätte stora problem med hur min kropp är (men såklart är jag inte nöjd. Hur skulle jag kunna vara det med mitt sugiga självförtroende...) utan jag känner att det kunde vart värre. Men sen ändrar jag mig snabbt efter att jag gåt in i en affär. Jag kommer in i en affär och känner att min kropp duger, jag kommer ut ur affären och hatar min kropp. Jag går in glad, men kommer svärande ut.


Idag var jag och min mamma och skulle köpa lite kläder. Jag hittade en del kläder som jag gillade och slängde över armen för att ta med mig in i provrummet. Det vara bara tröjor för jag behöver lite nya långärmade. Allt var bra, jag var glad och på "shopping-humör". Allt det glada förstördes på bara några sekunder, så fort jag började prova kläderna. Den förtsta tröjan hade suttit skit bra på dockan och fanns i min storlek (glad ^^). Men när jag provade så var den för tajt. Inte över magen, det var inget problem med det. Utan över höften! När jag har byxor (och annars med men extra me byxor) så har jag världens knöl runt höfterna/strax över. Det ser förjävligt ut!!! Hatar det! Hatar det!! HATAR DET!! Så den tröjan blev det inget av, så jag fick prova de andra. Men tror ni det gick bättre?? NEJ! klart inte!    JÄVLA KNÖL JÄVLA KNÖL!!! Av alla de tröjor jag hade med mig in i omklädningsrummet var ingen av dem bra -_-  det är inte första gången det slutar så.


Sen kom mamma med byxor istället. Bättre lycka på byxdelen? Nej! såklart inte! På byxor har jag jämt samma problem. Jag har höfter, SO? Sue me! Det är normalt. Så eftersom man har höfter så får man kolla lite högre storlekar. Men vad händer då? Jo, då blir byxorna längre oxå, som om jag inte redan har problem med det. Så där stod jag i omklädningsrummet men alla mina för smala och för långa byxor! Antingen är de för långa, eller för smala. Men oftast är de både och! De byxor jag väl kan köpa är alltid för långa! Det gäller en hel del av mina kläder. För långa! Hallå modevärlden! Korta tjejer med former existerar också!!

Inte kan man kolla på barnavdelningen ens, för de kläderna är inte formade efter former. Men det är klart, det är inte alla "vuxen kläder" heller tydligen!


Det sista par byxor som jag prövade var ju för fan helt wierd! De var nåra svarta byxor som min mamma kom med. Jag tog dem, provade dem... nej vänta nu... det gjorde jag ju knappt! Jag tog den, började dra upp dem... kom till strax efter knäna och sedan var det för fan stopp!! Det är ju helt jävla sjukt, det var ju för fan vuxen byxor, då ska de väl för fan passa en tonåring! Det kan inte finnas en människa i världen som kan få på sig dem! Åtminstone inte en människa med min kropp! Så då blev det alltså inga byxor heller -_- (kan ju nämna att jag tror de där svarta byxorna som jag inte fick på mig var för långa oxå! De verkade skit långa, helt sjukt. Vadå model kropp?). När jag kom ut så såg jag de svart byxorna på en skyllt docka och det kan ju inte finnas en människa med den kroppen! Typ 40cm midje mått och två meter långa ben!


När jag såg på mig själv i spegeln i omklädningsrummet med de jävla byxerna hängande vid knäna fick jag nästan lust att gråta. Hade lust att slå rakt in i speglarna för att slippa se det (som om det skulle hjälpa). Men hejdade mig förstås innan jag träffade, det hade vart dumt och onödigt att göra det och jag hade ändå inte vågat. För feg.


Sen när vi gick från affärn så mådde jag bara piss. Inget av det jag hade tagit med in i provrummet hade vart bra... Men en sak fick jag faktiskt köpt och det var en vinter jacka. De va inga fel-form-på-kroppen problem med det iallafall. Jackan såg ju ändå redan tjock ut. Men den är väl säkert för stor egentligen den med... Precis som de flesta av mina kläder.


Inte undra på att så många mår dåligt och är onöjda med sig själva. Fatta vad samhället kan bryta ner en...


Min kropp är tydligen inte gjord för kläder, eller tvärt om. Kläder är inte gjorda för min kropp!! Ursäkta mig världen för att jag inte har perfekt kropp. För kort och har mycket former. Japp, det är ja de -_- But can I help it? Nej, so Fuck u cruel world.


Bild: Google

<--Tycker inte det är värt de att se ut såhär så jag får väl dras med min dumma kropp...

Av SoMessedUp - 28 oktober 2009 19:10

Nu har ja ändrat mina kategorier lite. Blev inte riktigt så jag hade tänkt (och skrev) utan ändrade namnen lite, slog ihop vissa osv.


Jag började sätte in alla gamla inlägg under de nya kategorierna men det tog så jävla lång tid ju! Så de flesta gamla inläggen finns under kategorin "allmänt" nu. Får se om jag orkar flytta dem någon annan gång men det gör jag troligtvis inte ^^

Av SoMessedUp - 28 oktober 2009 18:06

Jag funderar på att göra lite fler kategorier på min blogg. Just nu lägger jag in de mesta jag skriver under "NajsBajs". Det börjar bli en del inlägg nu och det kanske vore lättare om jag indelade dem i lite fler kategorier. Men isåfall är det ju bäst om jag ändrar gamla inlägg till kategorierna och det tar så långt tid... men jag kommer troligtvis göra det ändå....  Lite förslag (till mig själv) vad jag kan ha för kategorier, alltså vad de kan heta.


Nöje= musik, böcker, film etc- kan innehålla just det som den heter, musikvideos, bokrecensioner, film tips m.m


SoMessedUp`s åsikt- där jag skriver in vad jag tycker om t.ex homosexuallitet, mascara, fattigdom osv


Unhappy thought- när jag har gjort något jag inte gillar, nått jag vill förbättra med mig själv, kanske till och med om jag har lyckats bättre mig med något som jag har velat.  Med andra ord är detta kategorin som jag klagar på mig själv i. De "roliga" inläggen -_-


Morr- saker som har hänt som gjort mig förbannad. Fjortisar (inget illa ment med att katogarisera folk) brukar ofta gå mig på nerverna till exempel. Eller når folk pratat skit och sånt.


My life- jag kan skriva vad jag ska göra idag, vad jag har gjort idag. Eller bara nått annat som har med mig själv att göra.


Saker av mig- det kan vara sånt jag skrivit eller kort jag tagit. Men troligtvis sånt jag har skrivit mest.


Deltaco gästbloggar ;)- denna kategorin finns nu och kommer finnas kvar. Det är i den Deltaco skriver. Hon är min bästis ifall ni inte visste det.


Sånt som inte tillhör nån kategori- om jag är osäker vilken kategori jag ska placera något i så hamnar den här =)


Jag tror jag kommer göra dessa kategorier =) har nästan bestämt mig nu. Får se om de blir dessa namn eller något annat. Kanske kommer på fler oxå. vem vet ^^

Av SoMessedUp - 28 oktober 2009 12:24

Jag har kanske kommit på vad jag ska köpa i julklapp till Deltaco =D


Men jag får fundera lite om det verkligen är värt det för det kostar lite mer än tiokr typ xD Med andra ord är jag osäker på om jag verkligen ska köpa det för det är lite dyrt men jag vill ge henne det. Samtidigt vill jag spara mina pengar och det är ju så många andra som jag ska köpa klappar till också, får se hur jag gör.


Tyvärr kan jag inte skriva vad det är jag kanske ska köpa till henne eftersom hon troligtvis kommer läsa detta ^^ Lessen, men det får förbli en hemlis för er alla X) Hehe

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards