SoMessedUp

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av SoMessedUp - 17 oktober 2009 23:08

Så störande!

Inatt drömde jag om en kille som jag typ gillade ett tag. Eller jag trodde att jag gillade honom, eller kunde börja gilla honom... lite avancerat. Vi hade smsat en del och träffats två gånger men sen blev det inte mer med det. Jag tyckte det kändes som han bara "lekte" med mig medan jag ville träffa honom och börja bygga upp känslor.

Han har skrivit till mig ibland nu det senaste och jag vet inte vad jag vill riktigt. Ibland har jag inte svarat honom, ibland har jag vart sur och ibland vart trevlig och glad typ. Vet inte vad jag vill... men det är nog förstört nu ändå.


Iallafall så drömde jag om honom inatt (Chockad!). Han hade börjat på våran skola, fast egentligen var det på våran gamla skola. Och han var inte ensam utan det var han och några kompisar till honom, kanske fyra stycken. Av någon konstig anledning fick jag och Deltaco hennes storebror och några av hans kompisar att va me oss i skolan. Trots att de egentligen inte gick i skolan (drömmar kan vara knäppa). Då trodde han där killen att jag va typ "inne" och värsta "populära" (det är jag verkligen inte) för att jag unmgicks med dem. Och då tyckte han att han var för opopulär eller något sånt för mig (vilket jag hade skitit i i vanliga fall, om jag nu varit populär). Och alla hans vänner tyckte jag va en bimbo, inget för honom, bara för att jag umgicks med de äldre, de "coola". Fast de inte kände mig ett piss. Såklart så gillade han mig i dömmen. Vad annars? Det är ju det jag hade önskat och vissa önskningar går bara i uppfyllelse i drömmarnas värld.


Knäpp dröm var det iallafall, jag både gillade den men ändå inte. Vill tänka på honom men ändå inte. Jag tror att jag drömde denna drömmen för att det känns lite så fast tvärtom. Jag är "losern" och han är den med många vänner. Så min hjärna tyckte väl att jag kunde unna mig en dröm där jag var mer i centrum, eller vad man nu ska säga... Det är svår beskrivet men jag fattar iallafall ^^


Men jaja, det var allt för idag. Får se vad jag drömmer om inatt ^^  Sov så gott =)

Av SoMessedUp - 17 oktober 2009 22:43

Här kommer en grej jag skrev för ett tag sedan. Lite pervers kanske ^^

Som vanligt får ni inte kopiera mina grejer utan tillåtelse. Det gäller både bilder och texter som jag lägger in. Jag vet att jag inte är direkt världsbäst på att skriva men skit samma, kul är det iallafall ^^

 

 

Försvarslös



Du känner hur hans hand smeker uppför ditt lår. Den är varm och det bultar i hela din kropp. Du vill skrika på hjälp men du vet att ingen kan höra dig. Det är bara du och han där. Han trycker ner dig med hela sin kroppsvikt så att du inte kan springa därifrån. Du vet inte vart du skulle ha tagit vägen. Ni är i en stuga ute i skogen mitt ute i ingenstans. Du känner hur ditt hjärta bultar innanför ditt bröst medan hans hand drar sig högre och högre upp. Den gamla sängen knarrar under er och du får känslan av att den skall braka i vilken sekund som helst. Ditt huvud snurrar och det känns som om det skall sprängas. Du kämpar förtvivlat för att få bort honom men han fortsätter ostört. Han har knäppt upp sina byxor utan att du hann märka någonting. Hans hand har nu passerat ditt lår och du känner hur din kjol lyfter. Innan du vet ordet av så ligger den på golvet bredvid er. Du är helt nertryckt i den unkna madrassen och han börjar gunga uppe på dig. Du ger ifrån dig några stönanden och ser ett flin på hans läppar. Hans kropp gungar fortare och fortare på dig. Det blir tyngre och tyngre. Du försöker skrika men inga ord kommer ut, det enda som hörs är ytterligare stönande. Du känner hur någonting rör sig inuti dig. ”Den” åker ut och kommer in igen, in och ut, in och ut… Du känner smärta men det är en njutnings smärta. Du vill inte njuta, det känns fel men på något sätt känns det som om allt omkring er slutar existera och alla problem försvinner. Just som det börjar kännas skönt och du börjat njuta av det känner du hur hans läppar nafsar i din hals. Först känner du njutning i det också men sedan nafsar han hårdare och det gör ondare. All njutning försvinner. Hans tunga slickar uppför din hals och du blir äcklad. Återigen nafsar hans läppar tag i din hals som en blodigel. Hans ena hand håller ett stadigt grepp i ditt hår och det sliter i hårbotten. Den andra handen har han fri och det utnyttjar han. Han behöver den inte för att hålla nere dig för det jobbet sköter hans vikt. Han för den fria handen längs hela din kropp. När han kommer till midjan saktar han ner och fortsätter bara en bit till. Hans hand hittar ditt bröst. Den greppar tag i det och börjar känna. Först masserar han det bara men sedan börjar han klämma mer och mer. Smärtan är outhärdlig och du ger ifrån dig ett gällt skrik. Det får honom bara mer upphetsad. Han gungar fortare och kraftigare så att din tunna figur bli alldeles tillplattad under honom. Han kör in ”den” hårdare och djupare, det känns som om du håller på att spricka och du stönar gång på gång. Hans läppar nafsare ännu mera intensivt än tidigare och ditt hjärta klappar fortare. Hans hand stramar om ditt hår och drar i det medan han gungar och det känns som om det skall slitas av. Hans andra hand har ett stadigt grepp om ditt bröst och klämmer så att du får svårt att andas och din puls är på max. Du är fast i hans grepp. Du känner dig försvarslös, det finns inget du kan göra för att rädda dig. 

 

Av SoMessedUp - 17 oktober 2009 21:31

Okej, nu kommer lite positivt efter lite negativt. Min besöksstatestik börjar öka :D mitt max är 19 och det hade jag igår :) Det kanske inte är så mycket egentligen men för mig är det bra =D


Så tack så mycket för detta ^^

Av SoMessedUp - 17 oktober 2009 17:41

FAN!!


DE GJORDE JU INTE ONT! INTE DÅ. MEN NU GÖR DE!


JÄVLA MIG! DE SVIDER JU!!


FAAANNNN

Av SoMessedUp - 17 oktober 2009 17:30

Nu har jag ett sånt där jävla hata allt moment.SkrikandesDet är egentligen inget speciellt, inget allvarligt som har hänt för att få igång det. Blir bara så jävla trött på allt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FANFANFAN

Vill bara bort vill bara.... ARRRGGHHH!!!!


Om jag bara kunde slänga något i väggen, riva sönder nått, göra sönder något! Vad fan som helst!!! Det skull förståss inte hjälpa men det känns så!! Vill bara ställa mig och skrika och förstöra hela skiten!!"!


Varför blir inget bra!!!!!?????


!!!!! Får jävla VRESEE UTBROTT!!


Bara trycker på tangenterna, nej slår på tangenterna!! Stackars mitt jävla tangentbord!! Buhu för det!!


Ena stundenm är allt så jävla bra men så händer nått litet skit och så blir ja helt jävla WIERD! KNÄPP! FREAKY!! RETARD!! CP!! QE4WUGRENJVÖ83627Pqå' !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


JÄVLA SKIT! FAN FAN FAN. FAN TA MIG. BLIR HELT GALEN!!


FAN TA MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards