SoMessedUp

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av SoMessedUp - 11 oktober 2009 17:44

Ingen bloggning?


På hela veckan?


Vem vet, får se. Ska praktisera denna vecka och kommer då inte bo hemma så jag kanske inte kommer att blogga någonting, får se :/


En grej som är så jävla typisk! Jag ska ju iväg på prao nu och gissa vad som händer då? Jo, då blir det den roligaste veckan i månaden (NOT!). Om du är en tjej och läser så kanske du fattar... MENSVECKAN! Fy fan! Det är så jävla typiskt, hade det sist gång jag var på prao med =(


Men nu säger jag hejdå för mig kanske för ett tag framöver. Iallafall denna vecka. Om det blir så att jag skriver någonting så kanske det inte blir så långt, eller så många. Får se helt enkelt.

Hajs-Bajs!! Skrattande


Av SoMessedUp - 11 oktober 2009 14:15


Vill bara göra det klart för alla, och speciellt en person, att jag inte är direkt självmordsbenägen. Visst har jag tänkt tanken men det vet jag att du också har gjort. Ja, jag hatar mitt liv ibland och det som jag hatar mest i det är mig själv. Men det är en sak jag kanske inte skriver så mycket om här på bloggen och det är ljuspunkterna i mitt liv, eller snarare ljuspersonerna. Jag vet att en utav dem läser min blogg och det jag skriver kan ibland skrämma henne men jag villl bara berätta att jag inte har några planer på att ta livet av mig. Mina planer är snarare att bli en annan än den jag är (både positivt och negativt kanske?), jag vill fortfarande vara mig men med typ tusen förbättringar. Och detta vill jag skriva av mig här. När jag skriver så förstorar jag upp mina problem, jag gör dem större än vad dem egentligen är. Om man jämför med vissa så har jag ett fantastiskt liv, det vet jag. Men behöver det betyda att jag måste vara nöjd? Nej, och det är jag inte heller. Men jag är tillräckligt nöjd för att fortsätta.


Och don't worry, om jag har tagit självmord så tänker jag berätta det till dig, du ska inte behöva höra det från någon annan. Och eftersom jag inte kan säga det till dig om jag är död men jag nu har typ lovat dig det så kan jag ju inte ta självmord, bra va ;)

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards