SoMessedUp

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av SoMessedUp - 5 oktober 2009 18:24

Jag vetefan va de e me mig. vet inte om de e stress eller va de e men ja håller på att tappa kontrollen. vill bara skrika, sparka sönder något, kasta in nått i väggen o se de gå i tusen bitar, göra sönder saker, vriva huvudet av någon! vad som helst! ja håller på att gå psyk. vet inte va de e elle va ja ska göra... borde ja sätta handfängslor på mig själv och låsa fast mig i nån källare? knyta fast en tyngd vid mina fötter o sjunka ner på havets botten? ja vet inte...


vill bara komma bort. mina fingrar lixom drar sig efter att göra sönder saker, gråten o skriket i halsen hela tiden, de e sjukt. vill bara få de ur mig men vet inte hur.


känns som ja har någon ond demon inuti mig men ja e rädd att den demonen är ingen mindre än mig själv...


orkar inget, vill bara springa och gömma mig under sängen o aldrig komma fram igen. få det att sluta... känner mig hemsk, som värsta monstret som bara växer o växer...



börjar förstå denna låten... känner mig fan så...

Av SoMessedUp - 5 oktober 2009 17:06


person 1- Vi kan ju göra de ihop :)  (inget perverst, vill bara inte nämna vad)


person 2- Haha de hade vart kul


person 1 (lite senare)- ja trodde vi skulle göra de där...


person 2- ja trodde bara de va på skämt


person 2 (ett tag senare)- vet du va ja ska göra? ja ska göra de


person 1 (tänker)- vi skulle ju göra de ihop... skit i mig då... som alltid



snälla fråga inte va ja menar me detta. ja va bara tvungen att skriva av mig de... vill få de ur mig...

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards