SoMessedUp

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av SoMessedUp - 31 januari 2010 21:46

Har lyssnat en del på spotify idag. Dökte runt på lite låtar och hittade denna fina   

Det var väldigt länge sedan jag hörde den men jag tycker den är väldigt fin, så här har ni den, lyssna och njut :)

Av SoMessedUp - 31 januari 2010 18:00

I fredags åkte jag med Deltaco hem. Hennes buss brukar vara ganska full så vi gick till bussstationen som ligger före skolan. Då gick vi på bussen före alla andra och kunde sätta oss var vi ville. Vi valde att sätta oss längst bak. Sedan när bussen kom upp till skolan så kom alla andra på. De "populära/coola/tuffa" (de som tror att de är något) kom bak och blev väldigt chockade över att vi satt där. Det är nämligen där de brukar sitta. De blev sura över att vi satt där och sa åt oss att flytta. De sa att de hade "bokat" de platserna -_- Vi vägrade såklart flytta oss, det var vi som satt där och vi tänkte inte ge oss. Vi har till och med gått i samma klass tidigare som de flesta utav dem så vi vet lite hur de kan vara. Vi "vann" eller vad fan man nu ska säga... vi satt iallafall kvar och tog upp två utav "deras" platser. Men man kan ju faktiskt inte paxa sittplatser ;)


Resten utav bussresan fick jag och Deltaco sitta och höra på när de var tykna och snackade skit om folk typ. Hatar såna "typer" som de är. De tror att de är bäst och skiter fullständigt i andra, förutom sina närmaste vänner då. Om de inte känner en person så är det okej att tycka den är knäpp och prata skit om den tycker de typ.


Sedan när vi gick av bussen så pratade vi om hur mycket vi hatade dem. De tror att de kan äga allt och bestämma allt. Men vi gav oss iallafall inte med våra platser. Dom går i nian och det gör ju vi också men tänk om det hade varit en sjua som hade suttit där. Om det hade varit en sjua som hade suttit där och "de stora starka farliga niorna" kommit och sagt åt sjuan att flytta så hade väl kanske sjuan blivit rädd och gjort det. Jag kommer själv ihåg hur det var när jag gick i sjuan och man såg de stora niorna. Hade de bett mig att flytta då så hade jag ju fan inte suttit kvar och kaxat, jag hade flytt med svansen mellan benen så fort som möjligt.


Hatar såna folk som inte tar hänsyn till alla och bara bryr sig om sig själva (som sagt) -_-

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards