SoMessedUp

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av SoMessedUp - 28 januari 2010 20:13

Jag stör mig så på en tjej i klassen! Hon verkar tro att hon kan allt och är bäst, hate it! Idag på matten så fick vi en uppgift att lösa. Några hade redan löst den när den här tjejen lyckas göra det och skriker rätt ut att hon klarade det och är bäst typ. Sedan fick hon förklara högt för alla andra hur hon hade löst den.


Denna tjejen är en sån där typ som jag stör mig på. Vem älskar hon mest i världen? Sig själv. Vem tycker hon är bäst? gissa :P Åtminstone är det såhär det verkar. Hon vill alltid få som hon vill. Det känns som de ända som hon bryr sig om är sig själv och sina vänner. Oss andra skiter hon i. Så länge de är nöjda så är allt bra. Hate her -_- Okej kanske inte "hatar" för det är ett väldigt starkt ord men "ogillar" iallafall.



Av SoMessedUp - 28 januari 2010 20:08

OH-OH! Känner mig lite sådär... har ont i halsen och känner mig hängig/trött/slö... Med andra ord är jag rädd att jag har "sjuk-syntom". Men jag tänker inte blir sjuk! Jag vill inte ens kolla om jag har feber. Om jag kollar och det visar sig att jag har det så kommer jag bara känna mig sämre och blir förbannad på mig själv för att jag kollade. Så då finns det bara en lösning kvar, jag tänker vara frisk. Jag tänker inte kolla om jag är sjuk, jag tänker intala mig själv att jag är helt frisk! Bara lite ont i halsen och trött, men inget allvarligt ^^


Imorgon ska jag ju vara med Deltaco och då vägrar jag vara sjuk! Vi har väntat länge nu och det ska inte förstöras genom att jag känner mig lite dålig, NEPP! Jag tänker vara frisk imorgon, vare sig jag är det på riktigt eller inte ^^

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards