SoMessedUp

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av SoMessedUp - 25 januari 2010 21:06

Nu är det lite läxor och sånt som kommer behöva göras, suck =(


Imorgon ska jag skriva klart min "Book report" som ska vara klar på onsdag. Jag har inte ens läst ut boken än men läraren sa att det inte behövdes. Det är nog en utav de segaste böcker jag har läst ;)


På fredag har vi musikprov, jag kan redan en del men behöver ändå plugga på det.


Snart har vi nationella prov i svenska (Vecka 6) och det är verkligen viktigt att jag får bra på. Så om det går att plugga på det så får jag se till att göra det.


Det jobbigaste framöver blir nog moppetestet. Jag har inte läst på nånting typ! Och det är snart dags att göra provet nu... Jag får bestämma när jag ska göra det och det börjar bli dags snart. Men det är inte bara några sidor man ska läsa på, utan det är massa småböcker och så är det en tjock gigantiskt bok på ca 350 sidor! O.O Det kommer jag ju fan aldrig klara, det kommer ju ta en evighet att bara läsa ut den en gång!


Suck... plugg framöver då... På onsdag kan jag inte vara med Deltaco så det blir en pluggdag, vilket egentligen är bra, men jobbigt ^^


Vem kom på den dumma idén att ge barn läxor? xD

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards