SoMessedUp

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av SoMessedUp - 7 januari 2010 22:46

Här kommer en liten låt ^^ Hoppas ni gillar den, jag gör det iallafall =) Annars hade jag ju inte lagt upp den ;)


Three days grace- I hate everything about you 

Ni kan ignorera det jag skriver nu om ni vill, lyssna bara på låten =D


Detta jag skriver nu är väl mest tänkt att Deltaco ska fatta, hon är min bästis ifall ni inte vet det =)

Jag tycker att denna låten, mest refrängen tror jag, påminner lite om en grej vi håller på med just nu. Och innan ni misstänker det så är det inget perverst emellan oss två xD Men jag vill inte riktigt tala om vad det är. Jag vet att jag har denna bloggen för att kunna öppna upp mig bland annant men detta är en grej jag inte kan skriva om tyvärr :/

Jag vet inte om den påminner just nu, med det som precis har hänt och ska hända och så eller om det är det som har varit. Om det är om nu den passar då passar det nog bäst ifrån D's håll, efter det med systern och allt, inget hon uppskattar ju. Men det passar också in på så det var tidigare för dom hata varan men börja gilla varan ju, så då passar refrängen lite in till det tycker jag, vet ej om du håller med dock.


Som sagt, det jag skrev nyss var mest till Deltaco, ni behöver inte ens bry er om att läsa det ^^

Av SoMessedUp - 7 januari 2010 21:17

Just nu sitter jag och ser på Glee =)

Tycker det programmet är väldigt bra, men jag har dock missat

en del avsnitt =(

Men jaja, nu ska jag återgå och titta på det ^^


Av SoMessedUp - 7 januari 2010 18:35

Jag tycker verkligen att detta lovet har känts kort. Det har lixom flygit förbi känns det som. Jag har fått frågan om det ska bli skönt att komma tillbaka till skolan igen, jag har svarat nej. Ibland på lov kan det bli långtråkigt och det känns som tiden går jätte långsamt. Men denna gången skulle jag gärna ha två veckors lov till. De som har frågat mig har sagt att tre veckor är ganska lång tid och att det måste vara jätte skönt, men jag håller inte med. Jag tycker faktiskt tre veckor är ganska kort tid. Det finns så mycket man vill hinna med samtidigt som man bara vill ta det lugnt.


Jag känner också att jag inte har varit med Deltaco så mycket som jag hade velat =( Jag får hålla tummarna på att vi kan vara med varandra någon mer gång innan skolan sätter igång igen. Det värsta är att det inte direkt är gångavstånd mellan oss så man måste antingen fixa skjuts eller ta bussen, som innehåller byte oftast dessutom. Jag har inte mitt moppekort ännu så jag kan inte åka till henne, men det hade inte känts så lockande i detta vädret ändå ^^


För mig är det bara tre dagar kvar på lovet, då räknar jag inte denna kvällen. Jag börjar igen den 11:de. Men jag vet att det är en hel del som har börjat ännu tidigare så jag ska inte tycka för synd om mig själv. Vissa började väl idag? Stackars dem :S


Kort sammanfattning: Skolan lockar INTE!!!

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards