SoMessedUp

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av SoMessedUp - 6 januari 2010 19:12

Jag tänkte ta och lägga upp lite låtar. Jag tänkte ha ett litet tema på låtarna som jag lägger upp, eftersom det finns så många jag gillar och inte kan bestämma mig. Temat är Linnea. Linnea är typ en vän till mig, hon är "gothare". Så jag lägger upp lite musik som jag tror hon skulle gilla. Fast jag själv gillar de flesta av dessa låtar oxå ;)


Spela låtarna med högvolym så blir det bättre effekt ;) Själv har jag hörlurar för jag tycker det hörs bättre då och så slipper jag störa de andra i huset, bebisen till exempel ^^


Vi börjar med Within Temtation- What have you done




Sen tar vi Marilyn Manson (M.M), jag har också hört att det är hans födelsedag idag (?) om detta stämmer så grattis till honom :D Jag tar låten "This is the new shit"


Jag tar en till med Marilyn Manson- Personal Jesus


Ähh va fan, en till Marilyn Manson ^^ Tainted Love


Och så lite Evanescence- going under


Nightwish- Nemo


Three days grace- animal i have become



Nu orkar jag inte lägga upp fler =) Hon lyssnar på en del musik som jag anser mest vara skrik och det har jag tyvärr inte lust att lägga upp ^^ Så detta får räcka helt enkelt, kanske lägger upp mer någon annan gång :)

Av SoMessedUp - 6 januari 2010 15:45

Klockan fyra (strax!) kommer Star Wars episod VI (episod 6)


Jag tänker kolla på det ^^ Filmerna är mycket bättre nu när man hänger med lite mer ;) Jag har ju skrivit ett längre inlägg (Klicka här) om Star Wars så detta blir inget långt, tänkte bara tala om för er att den går om ca tio minuter på kanal 4 :D Ifall ni vill se :)

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards