SoMessedUp

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av SoMessedUp - 1 januari 2010 22:46

Folk måste verkligen våga att vara sig själv ibland. Det är inget speciellt sån har hänt som har fått mig att vilja ta upp detta. Kom bara att tänka på Avril Lavignes låt och kände fär att lägga upp den. Tycker låten är helt okej, gillar låtens innebörd. Jag vet inte exakt vad låten heter. När jag letar efter den så söker jag på "make up" men jag vet inte om det är dens riktiga namn eller inte.


Hon sjunger i låten att hon är den hon är. Jag tycker att fler personer borde försöka ha sin egen stil och inte bara gå efter det som är mode. Man borde kunna gå i precis vad som helst utan att folk säger dumma kommentarer eller ens tänker det. Här kommer iallafall låten:


Av SoMessedUp - 1 januari 2010 21:29

Gott nytt år allihopa :) har ju inte kunnat önska detta tidigare så får göra det nu. Om ni har läst mitt tidigare inlägg så vet ni kanske att jag inte har varit hemma så det har inte blivit några inlägg de senaste dagarna. Men trots detta har jag faktiskt lyckats få en del besökare, JIPPI ^^ Trodde inte att jag skulle ha fått några alls men jag hade fel, så stort tack för detta :)


På nyårsafton var jag uppe till typ 2, usch alldeles för sent för kvällströtta lilla mig ;) Haha nej klockan två är inte så jätte sent men när man mest sitter uppe och gör ingenting så är det vääääldigt sent ;)


Var hos min pappa och firade. Vi var 6vuxna, 6barn och så jag som är något mellanting. Men under nyår räknades jag in som vuxen. Vi åt, barnen var i ett rum för sig (tack och lov ^^) och lekte, medan de vuxna pratade och jag lyssnade på deras prat ^^ Klockan tolv skålade vi och kollade på fyrverkerier. Två timmar senare gick alla och la sig/åkte hem. Detta var alltså min nåyr, nån som vill dela med sig av sin??

____________________________________________________________

Jag har just nu ett "tillfälligt" utseende på min blogg. Jag fixade den snabbt eftersom jag tidigare hade jultema och det funkade ju inte nu ;) Jag är inte fullt nöjd med hur den ser ut och får se till att fixa något bättre när jag har tid/lust/ork ^^

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards