SoMessedUp

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av SoMessedUp - 2 januari 2010 08:57

Nu har min mamma precis åkt in till BB :D Får hoppas att allt går bra och att den kommer ut idag =) Jag är osäker om jag hoppas på tjej eller kille. Jag har redan två småsystrar på pappas sida så därför vill jag ju ha en lillebror. Men samtidigt förstår jag mig ju bättre på tjejer och jag tycker det är lättare att köpa grejer till en tjej än kille. Men jaja, får väl helt enkelt vänta och se vad det blir. Hoppas den blir söt ^^ Kanske inte nu de första dagarna, då brukar de inte va så söta, men sen =D


Jag ska få komma på andranamnet men har inte gjort det än. Jag vill vänta tills den har kommit och se vad som passar typ. Men har ni namnförslag får ni gärna komma med dem, vet som sagt inte om jag söker ett flicknamn eller pojknamn ^^


Jag ska ringa Deltaco sen och höra om hon kan komma över. Sova över också kanske? Jag är ju ensam hemma nu i typ två dagar :)


Man får hoppas att allt är okej med den lille, vill inte ens tänka på motsatsen....

Så nu får jag gå här hemma ett tag och va orolig ^^ Men jag är ganska säkert på att jag kommer komma på andra tankar.

Hihi spännande detta =D

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards