SoMessedUp

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av SoMessedUp - 24 januari 2010 22:25

Jag borde verkligen börja använda smink...


Jag kan ju inte säga att jag ser bra ut i det men jag ser jävligt mkt bättre ut iallafall. Och det är ju bättre än inget. Dock strider det emot min natur att ha smink... men jaja nu ska jag sova. GOD NATT PIPS =D

Av SoMessedUp - 24 januari 2010 20:29

Denna helgen har väl inte varit så jätte speciell.


Jag åkte till min pappa i fredags. Där räknade jag en hel del matte, blää :P

Jag sms:ade också en hel del med Deltaco... Det var väl i stort sett det jag gjorde xD


Idag så gick jag ner till min farmor och farfar (det är nämligen gå-avstånd mellan min pappa och dem). Och de är alltid trevliga att vara hos =D Och så kom kusinerna ridande och var på besök en liten stund. Jag hjälpte dem lite med att spela ett dataspel som heter "stallets hemlighet". Måste säga att det är ett lite mysko spel tycker jag ;)


Sedan kördes jag hem och direkt när jag kommit hem så var det till att sätta igång med skolarbete, suck =( Jag skrev lite på en "book report" som snart ska in. Jag hade inte ens börjat ^^ Ooops. Jag får se till att bli klar med den imorgon men jag har ju moppekurs imorgon så då försvinner ju typ två timmar... Fan också...


Det känns som det är lite stressigt med vissa saker ibland ^^ Men jag får väl skylla mig själv att jag inte har gjort den tidigare. Hehe puckade mig ^^ 

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards