SoMessedUp

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av SoMessedUp - 16 januari 2010 19:01

Jag blir så jävla trött på dig!!! Vi hade ju en överenskommelse och du bröt den. Du brukar alltid bryta det vi kommer fram till men denna gången kändes det nästan som om du skulle göra det. Vi hade ju pratat om det. Du måste ändra på dig. Jag vet att du vill det så varför kan du inte bara göra det?? Du suger verkligen!!! Vi kom fram till att denna terminen gäller det. Det är sista tiden innan gymnasiet. Vi kom fram till att du skulle plugga! Vi kom fram till att du skulle satsa på skolan! Du skulle skita i om du blev plugg, detta gäller kanske din framtid! Vill du kasta bort den bara för att du inte "orkade plugga" eller inte "kände för att räcka upp handen"?! Vi sa att du skulle va mer aktiv muntligt! Om du fixar det så kanske du kan lyckas höja dig ytterliggare! Men nejdå, du bryter det vi har sagt! Du fortsätter vara ditt tysta lilla freak som bara gör fel! Du vet att du behöver räcka upp handen och prata mera, så varför gör du det inte? Är du rädd för att svara fel? Skäms du för att prata när alla lyssnar? Känner du dig dum om du räcker upp handen? Jag vet faktiskt inte varför. Men jag gissar att det är en liten kombination av allt. Räcka upp handen och delta muntligt är helt enkelt inte din grej... MEN gör det till din grej då!!! Varför kan du inte fatta att det är detta du behöver göra för att ta dig ett steg längre?? Okej, jag vet att du fattar det så varför gör du det inte!!! Ibland hatar jag verkligen dig. Du gör aldrig som jag vill. Allt du gör verkar bli fel!! Jag kan säga till dig hur många gånger som helst att du ska räcka upp handen, och du kommer tänka att du ska göra det, du ska satsa. Men vi vet att det inte blir så... det blir aldrig så. Det är lätt för folk att säga åt dig att räcka upp handen, det är lätt för mig att säga det till dig. Det svåra är att få dig att göra det. Folk fattar inte varför du inte gör det, de tror att du bara kan ändra dig och göra det hur lätt som helst. Hur skulle folk kunna fatta varför när inte ens vi gör det?! Det ligger tydligen inte i din natur att klara detta. Det är som att be någon människa att aldrig mer kissa!! Det går bara inte!


Jag vet att du inte kommer klara det men jag ber dig ändå, för du vet att du behöver göra detta! Så jag ber dig: RÄCK UPP HANDEN för helvete!!!

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards