SoMessedUp

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av SoMessedUp - 30 januari 2010 22:31

Jag vet att det kanske är lite sent, de flesta har det redan.. Men nu har jag iallafall fått spotify. Jag har funderat på det tidigare och velat ha det, men jag har inte vetat hur man ska göra för att få det typ. Men nu var ju min bror här och då hjälpte han mig och fixade det åt mig. Så jag är härmed en Spotify användare xD Men jag tänker ändå inte överge Youtube för det, där finns ju massa roliga klipp och videos. Plus att jag lägger ju upp låtar här på bloggen därifrån =)


Så spotify verkar ju rätt bra ^^ Jag har hört från folk som har det att de klagar på reklamen och jag förstår dem ;) Jag blev jätte förvirrad när någon reklam kom och någon konstigt låt började spelas nu första gången, men sen kom jag på att det bara var reklam. Blev ju jätte förvirrad och undrade vad det var som spelades ^^ Haha



Av SoMessedUp - 30 januari 2010 18:32

Lite uppdatering:


Igår hade jag musikprov. Jag tror att det gick ganske bra, det kändes så. Blir nog iallafall godkänd. Sedan var jag med Deltaco, kul så klart =D Hennes bror kom in med hans kompis och hade typ sexuallkunskap med oss :S Pratade om någon sexställning som hette "Doggy", de diskuterade vilket ställe som var roligast att ha sex på (det var tydligen inte sängen), pratade om "petting" och massa annat xP Sedan fortsatte jag och Deltaco att göra det vanliga.


Jag sov över där. Vi passade hennes systerson en kort stund.. annars gjorde vi nog inte så mycket. Nu vid ungefär kl 6 blev jag hämtad. Blev hämtad utav min storebror som är här på besök (han har flyttat hemifrån, för länge sen). Saknar honom lite. Han har också sin söta trevliga lilla hund med sig som är en liten papillon. Sen ikväll ska vi äta räkor :)


Det var all uppdatering jag hade att komma med ^^ Hej så länge

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards