SoMessedUp

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av SoMessedUp - 27 januari 2010 22:22

Jag och Deltaco har vår "regel" att vara med varandra varje onsdag. Men denna onsdagen blev det inte så. Hennes mamma skulle/har (?) jobbat natt så då är det lite jobbigt att ha oss två flummisar där ^^


Men detta ska vi såklart ta igen till helgen. Troligtvis blir det så att jag följer med henne hem på fredag och sover över dägr. Vi kommer ha kuuuuul =D Det kan jag lova ^^


Idag fick därför blir en "plugga-lite-grann-dag" = Boring!

Av SoMessedUp - 27 januari 2010 21:38

Jag har upptäckt att jag kan ha lite humörsvägningar ibland. Ena stunden kan jag vara glad, sedan säger någon nått eller något händer och mitt humör ändras. Jag kan fort gå ifrån glad till väldigt pissed of. Det är en utav alla mina egenskaper som jag hatar med mig själv.


Ett sånt exempel var igår bland annat. Jag reagerar över småsaker och blir förbannad. Och när jag väl blir det så kan jag inte spela glad heller. Det går verkligen inte. Jag kan inte ens vända min sura min till ett litet leende= så gott som omöjligt!


Detta kan vara lite störande ibland. Jag vill ju inte gå runt och vara sur. Oftast blir det såhär när jag är hemma... Vet inte varför. Ibland känns det som om jag bara måste komma härifrån... Skulle det hjälpa? Inte vet jag...


Jag hatar att jag kan reagera på saker så kraftigt. Det kan vara att min mamma bara ber mig att göra något som jag inte har lust med och så blir jag förbannad. Ofta är det som sagt småsaker som man inte borde bli sur över men av någon anledning så blir jag det iallafall, suck.

I don't like it!

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards