SoMessedUp

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av SoMessedUp - 21 januari 2010 21:21

Dagens låt <3

Denna passar bra in på en grej tycker jag (Deltaco fattar nog)


Takida- Trigger


Text finns på letssingit.com dock saknas det lite tror jag ^^



Av SoMessedUp - 21 januari 2010 19:32

Ibland suger det verkligen att ha skilda föräldrar. Jag är van vid att ha det, så det är inget problem med det. Men jag är också van att åka dit varannan helg, det är där problemet kommer... När jag var mindre åkte jag till min pappa (bor hos mamma) varannan helg och det funkade ju bra. Nu när jag har blivit äldre finns det dock så mycket annat jag vill göra. Jag känner lixom inte för att åka till honom, har ingen lust. Jag har två småsystrar där och det kan ju bli lite jobbigt också. Men jag vill inte säga att jag inte trivs där för då känner jag mig så taskig. De gör inget fel, de är snälla och så... Det är snarare mig det är fel på. Jag känner inte för att åka. Men om jag inte åker så känner jag mig ju taskig... Jag har inte varit där på ett tag nu så det börjar väl bli dags. Men som sagt, ingen riktigt lust till att åka dit. Så jag åker mest dit för att jag "måste".


Min mamma sa att jag inte skulle känna mig tvingad att åka dit och det håller jag med om. Men vad ska jag göra då? Säga till dem att jag inte prkar komma längre och typ skita i dem? Det går ju inte, de är min familj också och jag kan bara inte göra så. Då kanske de tycker att de har gjort något fel... Och dessutom kanske jag glider ännu längre bort från den sidan då, och det vill jag ju inte heller.


Fan jag orkar seriöst inte med sånt här. Ibland önskar jag att någon annan kunde bestämma allting för en. Vissa saker hade blivit mycket enklare då. Ska jag åka dit fast jag egentligen inte vill? Eller ska jag skita i det och riskera att förlora kontakten och kanske såra dem?


Jag bestämde mig för att åka dit nu i helgen.


Det känns som om jag ställs inför denna sorts frågor väldigt ofta nu för tiden. Ska jag göra som jag själv vill och såra någon jag tycker om, Eller ska jag göra som andra vill? Det känns som alla vill ha ut olika saker av mig... Vad vill jag själv? Vilken sida står jag på? Detta funkar inte... det känns som det ska ta kål på mig ibland! Ena personen vill att jag ska göra en sak, medan en annan person vill att jag ska göra något annat...Vad vill jag själv? Och kan jag göra som jag själv vill utan att göra någon besviken? Nej, oftast går inte det...


Jävla skit! Varför kan saker och ting inte bara flyta på problemlöst!?


Vad ska jag göra med mig själv! Det känns som om jag inte ens känner mig själv! Och den biten jag tror mig känna tycker jag inte om... Detta är en av anledningarna till att jag känner mig SoMessedUp... Därav bloggens namn...

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards