SoMessedUp

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av SoMessedUp - 15 januari 2010 19:02

Idag är det fredag (really!?), va i skolan förut (no shit!).

I svenskan ska vi skriva en krönika. Jag täntke att jag kan greja med det lite nu i helgen. Så förut satte jag mig ner och började skriva lite... lite blev till mera... mera blev till ännu mera... ännu mera blev till mycket... mycket blev till KLAR. Ojdå... det var ju inte riktigt planeraqt. Jag blev klar med den ^^ Jag har dock inte läst igenom den än och jag tror det blev ganska mycket babbel mot slutet. Det blev på ca 1 sida, lite mindre kanske. Jag får läsa igenom den senare och kolla om jag är nöjd. Om inte så får jag ändra den eller helt enkelt börja om från börja och skriva en ny =) no prob ;) Hehe ^^


Förut satt jag med min lilla lillasyster i famnen och gosade =D hon är skit go och söt ^^ Det var typ första gången jag satt så. Har bara hållt henne i några sekunder innan typ. Jag har inte velat hålla henne för jag litar inte på mig själv. Jag är väldigt rädd att göra fel och råka skada henne eller något... Men nu är det gjort och vi båda överlevde ^^ jag fick lite kramp i armen dock men det var värt det =)


Nu ska jag snart äta hemmagjord pizza, mums ;)


Sedan kanske jag ska se på Star wars episode 1, fick låna de första  2 episoderna av Deltaco. Får se om jag orkar det ^^ De är på VHS och som tur är så har jag en inbyggd i min tv =) När en i klassen såg VHS filmer reagerade hon som om det vore från stenåldern eller nått. visst de är gamla men lite överdrivet ;)


Nu är pizzan klar, hejhej =D 

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards