SoMessedUp

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Deltaco in the SCHOOL

Av SoMessedUp - 24 augusti 2010 19:48

  

Nu tänkte jag blogga lite här. Jag och SoMessedUp har som sagt va börjar i nya skolor. Vi går inte i samma skola. Det känns hemskt, igår saknade jag henne verkligen. Det var första dagen igår, för oss båda två. Det kommer bli konstigt att inte ha henne vid min sida. Hon har vart i min klass sedan ettan. Jag kommer behöva min bästa vän vid min sida. Dock så går vi ju inte på samma linje, det suger men vi kan ju inte välja samma linje bara för att få vara med varandra. Dock hade jag gärna velat vara med henne ändå. Men jag vill inte gå samma linje som henne. Den passar nog inte mig så mycket skulle jag gissa.


Nu ska jag förklara hur mina två skoldagar varit.

Första dagen:

Jag åkte med min syster och min brors flickvän. Min syster körde oss två. Först släppte hon av brorsans flickvän på hennes skola sedan körde hon mig till min nya. Hon hade frågat lite på vägen dit om jag var nervös, vilket jag inte var så mycket. DÅ. Sedan blev jag plötsligt väldigt nervös. Jag hoppade ur bilen, hon åkte iväg och jag satt ensam ner. Folk stod omkring mig men jag vågade inte ta kontakten med någon utav dem. Sedan gick vi in och då gick vi till våra klassrum. Jag gick först fel men jag hittade sedan. Vi fick höra våran nya lärare prata om linjen och sånt. Efter det fick vi börja med ett collage om oss själva istället för att prata framför varandra, tur. Jag blev klar med min innan maten. Så jag satt och kladdade på mitt nya schema. Sedan åt vi med mat klockan tolv, jag åt själv. Jag gick framför till några tjej, dock gick dem inte i min klass men jag tänkte att dem kanske vill ha mig där eller inte men jaja. Dem sa att jag fick sitta där men de bara pratade med varandra så jag gick efter ett litet tag. Trodde att jag gick till några som gick i min klass men tydligen inte. Tror flickorna gick i frisör eller florist, sedan komma två från klassen. Ena gillar jag inte, hon gick i samma skola som mig och hennes kompis, vet inte hur hon e. Men vi pratade inte med varandra ifall. Vi började igen efter maten klockan ett men då fick vi gå.... Vi kunde redan ha gått tolv men nee... Lite jobbigt, efteråt följde jag med min syster till ett köpcentrum nära skolan. SoMessedUp och två till följde med.


Okej, dag två(idag):

Då fick vi våra datorer, så den mesta gick åt det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SoMessedUp - 31 mars 2012 17:01

Igår/inatt/imorse var ganska händelserik :) Får se hur mycket av allt som jag orkar skriva ner ^^   Jag och en tjejkompis gick på en fest. Först var vi på torget lite för något lamt försök att kanske få något annat att göra. Jag vet inte riktigt ...

Av SoMessedUp - 20 mars 2012 22:23

Jag tänkte tips er om en sida. Några har kanska hört om den medans några inte.      TUMBLR :D   Jag har egentligen inte haft tumblr särskillt länge. Det började med att en kompis hade tumblr, jag läste hennes, började läsa fler, och till...

Av SoMessedUp - 18 mars 2012 22:35

Det känns som jag blivit fast i en bubbla, eller en ond cirkel. Eller rättare sagt, det känns som hela mitt liv är fast i en ondskefull liten bubbla.    Jag tänker tillbaka på hur mitt liv var förr, främst på högstadiet. Då det bara var jag, Delt...

Av SoMessedUp - 8 februari 2012 00:56

Tänkte bara slänga upp ett litet inlägg om att jag inte är oskuld längre!   Har nämligen precis haft sex för första gången. Med "honom" såklart. Han har dock stuckit nu för en kompis låg hemma i hans lägenhet och sov så han var tvungen att dra di...

Av SoMessedUp - 30 januari 2012 18:04

Tjenare mors! Det har ju änna blivit ganska klent mellan blogginläggen, sisådär ett gäng månader mellan varje ;) Så självklart har en del hänt och jag tror att jag även ändrats en hel del som person, men det tänker jag inte ägna detta inlägg åt. G...

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards