SoMessedUp

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av SoMessedUp - 6 augusti 2010 21:59

Idag var sista dagen på matte kursen :( Skönt men ändå ledsamt...


Dagen: Först lärde vi oss lite nytt, sedan gjorde vi ett prov. För att vi skulle se vad vi lärt oss typ. Jag fick 55rätt av 60 =D så jag är super nöjd, tror de va bäst i min grupp hehe ^^


När vi gjort provet fick vi gå på lunch. De som jag bruka äta med gick i en annan grupp :/ Men när de blev klara gick de förbi min dörr och viftade med mobilen som ett tecken. När jag blivit klar så smsade jag och frågade vart de var... Fick inget svar. Skickade flera sms och försökte ringa men inget svar... Eftersom jag var hungrig fick jag till slut bege mig ut och äta ändå. Kollade på ställen vi tidigare ätit men såg dem inte :/ Så jag fick sätta mig på en resturang och äta själv... Boring... Men de va iallafall lugnt... ett tag.


När jag ätit gick jag tillbaka till skolan, det var ett tag kvar på rasten. Jag gick på dass (om ni vill veta ^^), sedan hade jag inget att göra. Jag såg en tjej som satt ensam och slog mig ner och pratade med henne (modigt för att vara mig!). Sedan gick hon upp och de andra tjejerna kom tillbaka. Det visade sig att hennes mobil hade dampat så hon hade inte kunnat klicka på knapparna men hon bad så hemskt mycke om ursäkt. Jag kunde ju inte bli sur, var inte hennes fel och jag har erfarenhet av krångliga mobiler ^^


Sedan blev de lite prat och så, om provet bland annat. Sedan lite fika, sen fyllde vi i utvärdering och sen var det slut. Mattekursen va över. Jag gick med tjejen (som jag umgåtts med denna vecka) ner till bussarna. Vi kollade lite affärer en kvart ungefär sen kom hennes buss, vi sa hejdå och hon åkte. Nu träffar jag väl aldrig henne igen... jo det får jag allt hoppas, iallafall att vi ses någon gång.


Sen åkte jag hem och taadaa... allt va över... Ångrar inte att jag tog kursen. Om jag får möjligheten så skulle jag göra det igen :)

Av SoMessedUp - 6 augusti 2010 18:16

Okej, jag har ett litet dilemma. Jag har aldrig haft detta dilemmat förr... Det handlar om sex. Jag är oskuld och har kanske en möjlighet att ändra detta...


Jag gillar inte att vara oskuld. Är någonting jag velat bli av med ett tag men jag har inte riktigt vetat hur jag vill det, vill jag ha den perfekta killen som jag gör det med? Ska han vara oskuld eller erfaren? Ska det vara ett one-night-stand? Ska det vara med någon person jag känner? Jag hat aldrig, och har fortfarande inte, något bra svar på detta...


Men så hände det en helt oväntad sak igår (jag är fortfarande oskuld). Jag skrev med en kille som jag skrivit med lite ibland, vi gick i samma skola. hur ska jag nu förklara detta... Det började med skämt-flört om man kan säga så. Skrev om bh:ar, han skrev typ "jag kan komma o prova me dig ;)" och så fortsatte det sådär lite på skämt, typ "kom du, vi kan väl ta nakenbad när vi ändå e igång ;)", ahh ni kanske fattar... Skämt och sånt.... minns inte exakt hur det gick till sedan men kom väl in på att jag va oskuld eller något och så skrev han säg till om du vill ändra de ;) eller något. Och jag skrev "till"... fortfarande lite sådär skämt... Men plötsligt blev det seriöst! O.O


Han typ erbjöd sig att vi skulle ha sex, och jag (desperat som jag är!) följde med i svängarna. Från skämt blev det plötsligt seiröst prat! Så som jag fattade det så ska vi ha sex :S Men han va snäll och så, sa att om det var något jag undrade skulle jag fråga och sånt och sa att man inte behöver vara bra första gången osv. Jag var inte beredd på detta samtal! Jag citerar lite som vi skrev (har tyvärr raderat de flesta smsen), jag frågade typ om det var okej att va orakad (fråga inte...), han skrev att det var okej men han föredrog rakat och frågade var jag var, kunde ju inte ljuga så jag svarade orakad. Och så här blev konversationen efter det:

Killen "Okej men de äe okej för mig asså :) bara du är bekväm med det"

Jag "Okej :) bekväm o bekväm ^^ de funkar väl ;)"

Killen: "Okej men gillar du rakat då? :)"

Jag: "Jag bryr mig nog inte :) men om jag skulle välja blir de nog rakat ^^

Killen: "Okej :) jag tycker det är bekvämast :)"

 

Lite senare i konversationen när jag sagt att jag snart skulle lägga mig men inte än. Klockan var väl nära tolv och jag skulle upp sex på morgonen (!)

Killen: "Okej då kan vi snacka lite mer :) bara så du vet så kommer jag bli väldigt kåt och vilja ta på dig överallt (a) (detta nämnde han lite tidigare också tror jag, att han blir ganska vild, jag sa att jag skaffar ett koppel. Han sa väl detta som en varning eftersom jag är oskuld)

Jag: "Hehe oki de e lugnt. Ja kommer säkert vara jätte stel och inte veta vad jag ska göra ^^

Killen: "Men alla är ju så första gången :) du ska bara ligga och ha det skönt och---- (censur ^^)

Jag: "Haha okej ^^ då vet jag vad jag ska göra ;)

 

Nu känner jag att jag blir ganska öppen på bloggen... men aja... Såhär såg väl vår konversation ut ungefär. Jag vet inte om det framgår här hur serös han lät men han sa liksom att det ska vara precis som jag vill och om det är något jag vill testa och massa sånt... Fattar ni hur nervös jag va när vi skrev eller? Från att bara varit lite skämt blev det plötsligt seriöst!


Men nu kom en ny rädsla över mig. Tänk om det inte alls är seriöst? Men jag är ganska säker att han var det, men tänk om O.o Dock är det ju bara sex och det vet jag, jag vet att han inte gillar mig. Jag har tyvärr raderat meddelanden så jag kan inte refferera så mycket till sånt han så som lät snällt och trovärdigt och så.. Konversationen avslutades med att jag blev tvungen att sova och vi skulle höras någon annan dag.


Men shit! Jag kanske står inför ett val att ha sex O.O Jag har varit stensäker på att jag vill bli av med oskulden men nu när jga väl (troligtvis) stå inför valet så börjar jag tveka! Tänk om jag ångrar mig senare?? O.o men samtidigt, vad är livet utan lite chanser? Fasen... Jag vet inte om jag borde... Jag vill men tänk om jag ångrar mig. Och jag kommer ju vara jätte stel, förvirrad, nervös m.m Det känns dock bra att han vet att jag är oskuld och verkade väl medveten om hur man reagerar då ^^ Han skulle sköta allt men som jag vill det typ... Shit... Borde jag eller inte?? Önskar att jag hade kvar alla sms så jag kunde kollat igenom det vi skrivit... men jag minns nog ändå det mesta, det viktigaste...


Shit...Fuck... Vad ska jag göra?? Jag har ju drömt om detta. Jag är redo! Eller är jag det?? Troligtvis inte... hur vet man när man är det?? Är det såhär jag vill ha min första gång? Varför inte? Jag har ju ingenting planerat... Och han ställer ju upp och verkar se till mina "behov"... Men tänk om jag failar totalt?? Jag lär göra massa fel! Därför kanske det är bra att jag jag inte gör det med någon jag verkligen gillar (blir väl mer nervös då?), utan bara en kille. Men samtidigt en kille jag vet vem det är... Och nu ska jag snart få mens också tror jag, visar mina vanliga symptom... Shit...


Vad ska jag göra!??

 

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards