SoMessedUp

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av SoMessedUp - 12 augusti 2010 22:47

Har ju en ny mobil. Nokia 6700 slide. Var ju lite problem med den igår men idag hade det löst sig =) Igår funkade det inte att smsa, det stod bara "inte ansluten" hela tiden. Men idag hade detta på något magiskt sätt löst sig =D Så efter att jag kom hem från jobbet så har jag pillat en del på den. Det är fortfarande en hel del jag inte fattar ^^ Men jag gör iallafall framsteg ;)


Nu har jag tagit kort (blir suddiga, kanske går att fixa någonstans), jag har lagt in lite låtar, utforskat spel, bytt bakgrund, bytt ringsignal och lite såna småsaker =) Mina kontakter kom dock inte me =( Jag sparade dem på minneskortet men av någon anledning kom de inte med så jag får lägga in alla igen -_- jobbigt, jaja. Mobilen är enligt mig ganska krånglig ^^ Men nu börjar jag nog fatta den lite. Har till och med hittat hur man gör smileys ;) Man klickar på stjärnan, tror jag det var, och då kommer det upp några alternativ. Får fortsätta utforska den mera imorrn och de kommande dagarna ^^ Nu ska jag fixa med kontakterna (suck), får se om jag hinner blogga mer efter det. Tveksamt (ska jobba imorrn om vädret tillåter) men hoppas =)


Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards