SoMessedUp

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av SoMessedUp - 13 augusti 2010 22:39

Bra band, bra låt =) Vad mer kan jag säga? ^^


Tha all-american rejects- Gives you hell. Video 


Samma. Text =)


Gillar förresten killen i svart (mörkbrunt?) hår =) Han som står som nr 3 på bilden i början =)

Av SoMessedUp - 13 augusti 2010 22:23

Jag har haft en hel del moppe problem ^^ Först hade jag en moppe (bara köpt begagnade) som funkade bra i början. Sedan blev den extremt seg i starten och man fick typ rulla igång den, så startade men i en uppförsbacke så var det kört ;) Även när man stannade i vägkorsningar så var den såhär seg i starten och det är ju livsfarlig :P Så vi bestämde oss för att skaffa en ny och det gjorde vi för ett litet tag sedan. Snyggare än den första enligt mig ^^


Den nya gick bra när vi körde hem den och när jag övade lite här hemma. Men när jag skulle iväg med den till jobbet följande dag så var den helt död och batteriet laddade inte -_- Sedan har det varit problem, eftersom den inte ladda fullt. Så den åkte upp i garaget. Så jag ägde alltså två moppar som stod i garaget ^^ Great ;) Fick skjuts till jobbet. Men nu för någon dag sedan blev den fixad =D Så nu har jag en moppe ^^ Vi (mammas man) köpte någon del som vi (mammas man) bytte, då funkade det igen ^^ Så nu laddar den och funkar ^^ Får bara hoppas att den håller sig så ;) Så jag och Deltaco kan förhoppningsvis åka till hennes kusiner och alla andra ställen vi vill åka till =D Jippi ^^ Moppen är en peugeot, vivacity heter den :) Älskar den blå färgen som den har, typ ljusblå ^^


Har förresten döpt moppen till Mozart :D Det kan ju ha varit därför den vägrat funka ;) Hehe, tyckte det var ett sött namn till den ^^ Lövely ;)

Av SoMessedUp - 13 augusti 2010 21:56

Jag har ju typ bestämt med en kille som jag smsar med att vi ska ha sex, och jag kommer då förlora oskulden. Har skrivit en hel del inlägg om detta tidigare, så orkar inte dra hela historien igen ^^


Iallafall så tycker jag det har känts som det hållit på att dö ut. För vi hade tänkt en dag lite men sen sa han att han skulle iväg då. Så jag har fått lite känslan av att de inte kommer bli något. Men nu känns det som om vi fått fart igen xD Han verkar iallafall fortfarande vara intresserad, jag hoppas det stämmer så han inte bara fejkar. Men han låter ju seriös. Tror ändå jag ska fråga honom om han verkligen menar allvar, känns säkrast ;) På lördag-söndag ska min mamma+man vara borta så jag och Deltaco ska vara ensamma har och ha tjejkväll ihop :) För första gången? Får väl prata mer om detta med henne sen. Nästa vecka ska jag jobba på tisdag och på söndag som jag vet om. Så när ska då jag och denna killen ha det? Jag hoppades på söndag efter Deltaco åkt och kanske mamma+man kommit hem (?). Men detta gick inte för hans mamma måste vara borta och hon fyller tydligen år då :/ Så det blev tyvärr inte söndag :( vet inte när det ska bli :S om det nu blir något. För jag vill inte på måndag eftersom jag jobbar dagen efter. Sen kommer jag kanske vara upptagen.


En sak jag funderar på om vi nu gör det, kommer det hålla på hela natten eller bara typ två timmar? O.O Det är rätt bra att veta för då vet jag lite lättare hur jag ska planera ^^ Detta är dock något jag inte kan fråga. Han kanske inte ens har något svar. Men jag skulle gärna vilja veta vad han tänkt sig. En annan sak jag undrar. Ska det bara vara att jag kommer dit och vi sätter igång direkt (!) eller ska man typ prata, umgås eller något innan? :S Väldigt förvirrande detta ^^ Men kan inte fråga honom om allt, har redan frågat massor känns det som ;)

Kanske bara bordde koppla av och låta de bli som de blir? Men jag funkar inte riktigt så ^^


Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards