SoMessedUp

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av SoMessedUp - 16 augusti 2010 22:33

Ett program jag tänkt se enda sedan jag första gången såg det på reklam är "Sex education". Dock har jag aldrig lyckats fått sett det... Men nu så!


Jag bestämde mig för att se det och letade upp det online och har nu sett två avsnitt. Jag kan säga såhär: jag tänker fortsätta se det ^^ Har faktiskt redan lärt mig en hel del ;) Det är ett ganske öppet program, inte så privat om man kan säga så. Man får se bilder på bröst, snoppar, slidor m.m Det är faktiskt ganska lärorikt att se. Inte för att jag sitter och glor :P Men man får se att de flesta inte har så jätte perfekta bröst. De "perfekta" brösten är oftast opererade. Man får se verkligenheten i detta program.


Sex Education är ett program jag definitivt rekommenderar. Vare sig man är erfaren eller inte. Programledaren är också så härlig =) Hon är öppen och rolig :) Vill ni se programmet, jag menar när ni ser programmet så kan kan ni se det på denna hemsida: http://tv.blinkx.com/show/the-sex-education-show/5NfWSe0tTGvr4Med

Det är iallafall där jag ser på det :)


På tal om programmet så ska jag kanske se på det nu :) Antingen det eller Queer as folk... det var ett litet tag sedan jag såg ett avsnitt på den... så den blir det nog ^^ QAF alltså ^^


Sex Education: Se det =) Dock utan föräldrar kanske ;) Om ni nu är ungdomar ;)

SE PÅ SERIEN, OK? ^^

Av SoMessedUp - 16 augusti 2010 22:23

Idag är det måndag, vilket innebär att det är exakt en vecka kvar för mig innan jag börjar skolan... den nya skolan!!


Pirrigt!! Eller nej, det är det inte. Vet ni varför? För jag är så jävla seg att jag fattar aldrig. Fattar aldrig vad som komma ska ^^ Jag inser itne att det är en vecka kvar tills jag ska till en okänd (varit där en gång) skolan som är stor och jag inte hittar ett piss i (vart fan är aulan??!), där jag kommer träffa massa folk jag aldrig träffat och några av dem kommer bli mina klasskamrater ett tag framöver. En så stor förändring har jag kanske inte varit med om sedan jag började ettan, jag flyttade då hit jag bor nu. Men det minns jag inte ett skit av och då var jag liten så då kunde man bara sätta sig och leka med barbie så var man vänner! Nu måste man ju ha personlighet!


Jag vet några som ska börja på skolan och enligt mig suger det lite, för det verkar som en hel del ska börja på min skola! Det är alltid skönt att känna någon första dagen såklart men jag vill ha förändring. Jag vill ge folk en ny bild av mig själv. Detta funkar inte om en tredje del av eleverna kommer från min gamla skola :P Så detta gillas inte riktigt. Ny skola, nytt liv, nya vänner (plus gamla! Okej jag erkänner, gammal, singular), nya klasskamrater, ny stil, nytt nytt nytt!! Det är så jag planerat. Inte nytt, nytt, gammalt, nytt, gammalt, gammalt, nytt osv -_- Det är fel. Jag kan inte bygga upp ett nytt mig om för mycket av det gamla kommer med... Damn...


Jag kan verkligen inte fatta att det bara är en vecka kvar...

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards