SoMessedUp

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av SoMessedUp - 8 augusti 2010 21:30

Ett lite trevligt inlägg känner jag för nu... Som inte handlar om privata saker...


Vet ni vad jag tycker är kul? När man ser en skådespelare som har en stor roll och inser att man sett denna skådespelare förr, fast den inte var så känd då ^^ Här är mitt exempel som fick mig att känna för detta inlägget.


Isla Fisher

 Isla Fisher Pics 

Hon har en egen ganska känd film, nämligen "En shopaholics bekännelser"

 


Jag googlade lite på henne (minns inte varför...) och såg på massa bilder på henne. Då insåg jag något jag inte sett när jag sååg filmen (som var väldigt bra), jag kände igen henne. Hennes ansikte kändes så välbekant på något sätt. Jag kollade vilka filmer hon varit med i och då visade det sig att hon hade en roll i en scooby doo film :) Vi har filmen och jag såg den när jag var lite mindre, har nog inte sett den på ett tag. Här har ni henne i filmen:

Så där var hon ^^ Hon spelade en tjej Shaggy träffade ^^ Hon är faktiskt väldigt lik sig i ansiktet :) Kul att en tjej som hade relativt liten roll (hon kanske va kände, vad vet jag. men inte vad jag vet) har fått en egen film nu =)


Av SoMessedUp - 8 augusti 2010 20:57

Här kommer då ytterliggare ett inlägg som handlar om den där stora grejen i mitt liv nu ^^ Nämligen angående att ha sex med den där killen....


Jag är rädd att detta kommer rinna ut i sanden. Bli ett skämt bara, eller glömmas bort eller något... Han vet ju att jag varit lite osäker så det kanske har fått honom att bli otänd (kan man säga så??)... om ni fattar. Han kanske tappar lusten. Det var prat på om vi skulle göra det imorgon, jag skriver med honom nu och ha säger att han kanske ska åka in till stan. Men jag vill gärna veta dagen innan så jag kan göra mig i ordning och sånt typ... Och så vill jag vara lite förberedd... Om det nu inte blir något imorgon så vet jag inte när (om) det blir för jag är rädd att jag får min mens snart och då är det ju snart. Och jag och Deltaco ska kanske iväg lite (nästa vecka?) (om det nu går) så då försvinner också några dagar. Och plötsligt börjar skolan... Då är det väl kört tror jag...


Vill verkligen inte att det rinner ut i sanden. Nu har jag bestämt mig för att jag vill jue... Dock händer det mig väldigt ofta att saker planeras men inte blir av, och det är oftast inte jag som ser till det faktiskt... (kanske ibland, men inte det jag tänker på). Fasen... vil verkligen att det blir något...och snart... behöver svar från honom nu...

Av SoMessedUp - 8 augusti 2010 20:21

Shit vad ledsen jag blev igår! Inte ledsen så att jag grät men blev väldigt besviken iallfall... Jag jobbade nämligen och på mitt schema stod jag bara inskriven fram till igår och idag. Eftersom jag inte stod mer så fattade jag (och alla andra) det som att jag skulle få ledigt de två sista veckorna på lovet. Jätte skönr tänkte jag. Nu har jag jobbat hela sommaren och får lite ledigt några dagar på slutet. Och så planerade jag massa saker jag skulle gör. Tänkte att det var lite ont om tid men skulle nog hinna med det mesta. Skit bra lät detta, TOPPEN!


Ni kan kanske fatta hur enormt ledsen jag blev igår när jag jobbade (och tänkte att det bara var två dagars jobb kvar) och min chef kom ut och sa att jag ska jobba lite nästa vecka också! Fasen vad förkrossad jag blev. Där rök mina planer, tänkte jag. Men jag var ju tvungen att säga ja, kunde inte vägra det. Då hade de nog inte velat ha kvar mig. Det är nämligen bara jag och en till tjej som har hand om kiosken nu. Blev extremt besviken. Så nu har tre dagar av min lediga vecka försvunnit :( Först var det ännu värre för dagarna var utspridda vilket betydde att jag typ inte skulle kunna hitta på något. Men på grund av att den andra tjejen inte kunde på en av sina dagar så blev det till slut ändrat till lite bättre för mig :) Ska jobba torsdag, fredag, lördag, så nu är jag ledig i tre dagar ^^ skit skönt ^^


Egentligen ska jag inte klaga över att jobba. Är väldigt glad över mitt jobb, det finns ju många som blev utan och jag hade inget jobb förra året. Dessutom betyder jobb pengar ^^ Haha. Men när man var inställd på ledighet så är det inte så jävla kul.


Av SoMessedUp - 8 augusti 2010 00:00

Jag har ju en ganska stor grej på gång... Vilket gör mig väldigt förvirrad och skit. Men egentligen borde jag väl vara glad att jag fått denna möjlighete. Vilket jag är, bara att det glöms bort under all paniken.


Jag får försöka att se saker mera positivt och inte hitta det negativa i allt. Känner för en låt och vilken passar bättre än denna?:...


Från filmen Life of Brian.


Always look on the bright side of life... Det borde de flesta göra oftare, mig inräknat.


Är rädd att Deltaco tycker jag tjatar om "detta" men jag kan inte hjälpa det.

 Det är en ganska stor grej.

Så många frågor, så många funderingar... Behöver få ut allt...

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards