SoMessedUp

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av SoMessedUp - 5 augusti 2010 22:57

Jag stannade ju i stan efter skolan igår så nu kommer ett kollage på lite jag köpte...



Jag köpte en tröja, blev en liten bild på den. Jag tycker den är enkel men ändå snygg. Känns som mig men ändå lite mer "mode". Pris 149:- En söm gick dock upp så jag fick bytat den idag, så det är inte tröjan på bilden som jag äger längre ^^. Som ni ser är det väldigt mycket bilder på nagel/naglar ^^ Råkade bli så... Nagellacket äe gammalt (depend ofc^^) men det är såna där pärlor (?vad de nu heter?) som man kan sätta på naglarna, och kroppen tydligen, som jag har införskaffat. Detta var första gången jag testade detta och det gick väl sådär ^^ Fick inte riktigt bra grepp om pärlan... men det funkade väl ändå dugligt =) Kostade 80:- Har lagt upp bild på Bh som jag köpte. Det kanske inte är det smartaste att lägga ut på på internet ^^ Men jag ska vara öppen på min blogg så då kan jag väl lika gärna lägga ut bild på mig i underkläder. Och jag ser inte det farliga riktigt med denna bild, tror inte direkt någon gubbe/kille/man kommer sitta och onanera till den ^^


Jag är väldigt glad att jag hittade en bh som passade någorlunda. Vet ni hur länge jag letat efter detta!? Så nu är jag stolt ägare till tre bh:ar ^^ Denna jag köpte nu ser lite annorlunda ut eftersom banden är avtagbara så den kan sitta uppe utan. Kan vara bra till vissa kläder. Storlek 70A på lindex. Tror den sitter bäst av de tre jag har, de andra är lite stora... Pris... minns inte ^^ 149 tror ja?... 


Jag köpte också på kicks: Ett fyr-pack hårspännen, två svarta, två schackrutiga.  Jag köpte fot-skrubb (?)... kanske det hette... Det var iallafall någon fotgrej som skulle göra de mjukare typ. En år mig och en åt mamma. Tog dem idag, strålande resultat efter att ha filat fötterna också :) Tror inte jag haft så lena och fina fötter på fem år! Men de återgår väl snart till sitt vanliga jag... Njuta så länge det varar =) pris 20:- styck

Köpte med ett par strumpbyxor till min lillasyster på mammas begäran pris 59:-


Ett fyr-pack ankel sockar köpte jag också till mig, vita, svart-vit randiga, svart-vit pricka och något mer tror jag ^^ 


Tror detta var allt =) Jag har aldrig varit mycket för att göra saker själv, såsom shoppa. Men denna dag gjorde jag det och det var faktiskt riktigt kul :) Man hade allt fokus på sig själv :) Lite såkallad: ensam tid ^^

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards