SoMessedUp

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av SoMessedUp - 7 augusti 2010 22:43

Shit... Fasen... jag vet inte vart jag har honom... Pratar om det jag skrev om i detta (klicka länken) inlägget.


Första gången vi skrev och detta kom upp verkade det jätte bra. Han verkade förstående och sådär mer, ta väldigt mycket hänsyn till att jag var oskuld. Eller var jag bara så blind att jag inbillade mig detta? För nu när vi skriver känns det bara som han pratar om "knull", "kåt" och "leka med fitta" typ :(


Jag blev väldigt glad när han skrev till mig idag. för både igår och förrgår var det jag som skrev så jag hade bestämt att inte skriva mer utan låta honom skriva eller skita i det. Så blev som sagt glad när han skrev :) Men han har fått mig att börja tveka igen. Jag hade typ bestämt mig för ett "ja" men nu skriver han så här och det får mig att tveka... Vill jag ändå? Troligtvis... Borde jag? Han är kåt, och han ser möjlighet att få ett knull... ungefär så känns det. Det är väl så det är också... Men han kan väl vara lite diskretare och finkännsligare med det! Ska jag skriva något som får honom att "tagga ner"? Vad skulle det vara isåfall. Får tänka på vad jag skriver. Jag vill inte uppmuntra honom till att se mig som en barbara, men samtidigt inte skriva något som får honom att inte vilja... Jag vill skriva något som får honom att inse att... jag vet inte.. att jag vill inte att han behandlar mig som skit? Inte som bara ett knull, fast det är vad det är... Och jag gillar inte att han använder ordet "knulla" riktigt... för mig känns ordet typ smutsigt eller något, man använder det när man skämtar eller när man pratar om våldtäkt och liknande. Jag föredrar hellre att han använder "sex" om han vill nämna ordet...


Jag vill att han ska veta att jag tveker (tror jag iallafall att jag vill). Då kanske han kan visa lite hänsyn och "spela att han bryr sig", men jag tror inte han tänker så långt. Tror han har för mycket sex i hjärnan just nu. Vill att han ska veta att jag oroar mig och "pusha" mig, men inte tvinga utan bara vara snäll och visa att han bryr sig och sånt typ. Och garantera att det inte är farligt och såna där saker... Men just nu verkar inte alls detta vara hans tanke, utan snarare "kom hit med en gång så kan vi knulla direkt! Vafan vi kan knulla hela natten!"...  Hur får jag han att inse min oro men ändå inte gör att han inte vill...


Jag skriver med honom nu. Och frågade lite "detta kanske inte är något du vet, men vet du om någon av tjejerna du har haft med har ångrat sig" Och så skrev han att de inte har det och jag skrev "okej...", Jag tror det kan ha fått honom att fatta för nu skrev han "Men som jag har sagt, jag tvingar dig absolut inte vill någonting :)". Det är såna saker jag vill att han skriver =) Inte "jag är kåt och vill knulla nu". Hoppas jag fick honom att fatta. Funderar bara på vad jag ska svara nu...


Jag får väl fortsätta smsa med honom och avgöra hur jag känner. Kommer troligtvis vara väldigt osäker på vad jag väljer... Det går i vågor. Igår hade jag en impuls lust att bara säga åt honom att slänga sig i väggen och ägna sig åt sin flickvän (ja, han har flickvän... Jag försöker att inte tänka på det. Det är faktiskt han som gör fel, inte jag). Ett annat tag igår (efter jag pratat med Deltaco) så hade jag lust att göra det med en gång, om ni fattar ^^ Då var jag helt inne på "ja". Nu velar jag igen, men efter att ha skrivit lite mer med honom nu och han verkar ha fattat min oro och förstått den så lutar det nog mot ett ja igen.


Undrar om han inser att ju mer han pratar om "knull, fitta (han har dock inte använt just det ordet)" och liknande saker ju mer lutar jag mot nej. Desto mer han pratar om att "det är mitt val, jag måste inte" ju mer lutar jag åt ett ja. Osäker om han fattar det faktiskt. Han kanske tänker att ju mer han pratar om att det kommer bli skönt och så desto mer tänd blir jag.


Ett problem jag har. Om vi är hos han (det måste vi va!) så behöver jag kolla buss. Min moppe funkar inte (just my luck), men det är väl inte det största problemet just nu ^^

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards