SoMessedUp

Direktlänk till inlägg 28 juni 2010

Billigt!

Av SoMessedUp - 28 juni 2010 23:20

Var inne med min familj tidigare idag och handlade i en väldigt billig affär.


Detta köpte jag:

Jag hittade två tavlor som jag gillade. Framförallt en blev jag lite kär i och det är den med det ensamma trädet. Min konstnärliga syn (haha) tolkar den såhär: Det är ett ensamt träd som står för sig själv, trots detta står den där ståtligt och breder ut sig. Den har blivit ett stort växande träd på sin egen hand :) Jag ska hänga tavlorna över min säng. De vita hörnen som man ser på bilden ingår dock inte i själva tavlan, de är bara förpackningen. Dessa kostade endast 39.50 styck O.O  Jag tyckte det var väldigt billigt och de var snygga så jag köpte dem ^^


Jag köpte också ett paket med överstrykningspennor för 19.50kr, det är alltid bra att ha :)


Det lilla svart man ser på bilden är små gummitofsar. De kan vara väldigt bra när man ska göra frisyrer. Dock är det inte frisyrer på mig själv jag syftar på... Vet inte vad dessa kostade eftersom jag inte hittade någon prislapp men kan tänka mig att de var ganska billiga.


Köpte en plopp som åts upp på hemfräden ^^ Den kostade 10:- Men det var ett ganska stort paket


Köpte ett par vanliga färgade pennor. Vet inte riktigt vad såna kallas men ni ser ju på bilden, blyerts i färg typ ^^ Dessa hittade jag på barnavdelningen men vad spelar det för roll? Ingen alls enligt mig. Kan vara bra att ha om jag ska färglägga något. 19.50;-


En pringles åkte ockdå ner i varukorgen ^^ De stod ju där och såg så goda ut och dessutom kostade de bara 14.50:- så jag kunde inte låta bli att köpa ^^ De är uppätna nu och jag kan säga att de var väldigt goda ;)


JappJapp, detta var vad jag köpte ^^ Det fanns väldigt mycket billigt i den affären. Löve it ^^



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SoMessedUp - 31 mars 2012 17:01

Igår/inatt/imorse var ganska händelserik :) Får se hur mycket av allt som jag orkar skriva ner ^^   Jag och en tjejkompis gick på en fest. Först var vi på torget lite för något lamt försök att kanske få något annat att göra. Jag vet inte riktigt ...

Av SoMessedUp - 20 mars 2012 22:23

Jag tänkte tips er om en sida. Några har kanska hört om den medans några inte.      TUMBLR :D   Jag har egentligen inte haft tumblr särskillt länge. Det började med att en kompis hade tumblr, jag läste hennes, började läsa fler, och till...

Av SoMessedUp - 18 mars 2012 22:35

Det känns som jag blivit fast i en bubbla, eller en ond cirkel. Eller rättare sagt, det känns som hela mitt liv är fast i en ondskefull liten bubbla.    Jag tänker tillbaka på hur mitt liv var förr, främst på högstadiet. Då det bara var jag, Delt...

Av SoMessedUp - 8 februari 2012 00:56

Tänkte bara slänga upp ett litet inlägg om att jag inte är oskuld längre!   Har nämligen precis haft sex för första gången. Med "honom" såklart. Han har dock stuckit nu för en kompis låg hemma i hans lägenhet och sov så han var tvungen att dra di...

Av SoMessedUp - 30 januari 2012 18:04

Tjenare mors! Det har ju änna blivit ganska klent mellan blogginläggen, sisådär ett gäng månader mellan varje ;) Så självklart har en del hänt och jag tror att jag även ändrats en hel del som person, men det tänker jag inte ägna detta inlägg åt. G...

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards