SoMessedUp

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av SoMessedUp - 22 juni 2010 23:30

Tänkte göra en liten lista på saker jag har tänkt/kan göra under lovet =)


Jobba Det är tråkigt men man tjänar pengar =) Förra året fick jag inget sommarjobb och det är många som är utan nu så jag ska vara glad :) Dessutom får det mig att komma ut lite.


Blogga Har tänkt att jag ska försöka blogga en del =)


Skriva Jag lyckas jämt komma efter med mitt skrivande och det är inte bra. Vill hålla mig i form xD Med skriva menar jag noveller+ berättelser m.m Speciellt Be My Vampire, för den slappar jag efter lite på...


Film Jag har bestämt mig för att se på en del filmer. Vet inte varför riktigt... det är kul helt enkelt =) Har redan kommit igång lite med detta. Kollar filmer på youtube så kan inte välja vilka som helst, alla finns inte =(


Serie Har tänkt följa någon serie över lovet. Tänker se på datan, då kan man bestämma själv när man vill se ;) Jag tror det kommer bli "Queer as folk" men jag är inte helt säker än. Vampire Diaries har ju ett jävla säsong uppehåll -_-


Umgås Ska försöka umgås med lite folk. Är bra att öva inför gymnasiet, är ju väldigt osocial av mig ^^ Inte bra... Måste bli bättre på det. Men detta lär jag säker inte göra xD Har inga att ugås me typ =(


Game boy Detta var inte min plan från början men sen pratade jag och Deltaco om Zelda och vi har det spelet till game boy så jag ville spela. Nu är jag fast i det ^^ Mitt mål är att varva spelet under lovet, går ganska bra än så länge =) Det är Zelda Link's awakening som vi äger.


Måla Men detta är inget krav på mig själv som jag måste göra. Detta är bara en sak som kan vara kul att göra. Jag målar (tecknar heter det väl) mest människor, oftast tjejer, tyvärr suger jag på det xD


Läsa Är en hobby jag troligtvis kommer sysselsätta mig med när jag jobbar. Står nämligen och säljer så kan läsa när jag är utan kunder. Men detta beror ju på om det är folktomt eller inte ^^


Deltaco Såklart vara med min vän. Behöver väl inte ens nämna det egentligen men gör det ändå för att göra henne glad ^^


Får se hur mycket av detta jag gör ^^ Det kanske läggs till lite saker på listan så småning om :)

Av SoMessedUp - 22 juni 2010 20:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av SoMessedUp - 22 juni 2010 19:48

Så här ungefär har min mening varit förr "Killar tycker ju att det är sååå sexigt med lebbar som håller på med varandra. Tjejer däremot är inte lika galna när det gäller bögar"


Men oj så fel jag hade ^^ Iallafall enligt min åsikt. Blir ju fan riktigt tänd på att se två killar "hålla på" xD Haha


Jag bestämde mig för att börja kolla på någon serie under lovet. Jag hittade en som heter Queer As Folk. Jag vet inte om denna serie har ett "slut avsnitt" men det spelar ingen roll, ska se ändå. Om den bara slutar helt plötsligt får jag väl komma på mitt eget slut ^^ Jag såg på första avsnittet igår och jag säger bara OJ!  Jag kom fram till att jag tänder på bögar ^^ Så jävla sexigt rent ut sagt =D


Serien handlar nämligen (som jag har fattat det) om några homosexuella killar. Jävligt porrig är den iallafall än så länge. Tror faktiskt jag kommer gilla denna serien ;) Ska väl dock inte säga så mycket en, efter ett avsnitt ^^ Dock lite långa avsnitt men det kan jag leva med.


Så en så länge rekommenderar jag serien =)  Queer as folk =)

Liten scen ifrån första avsnittet, de jag såg ^^ Ni kan bara gissa vad som hände sen mellan dem ;) ....


Fångade den ert intresse? isåfall kan ni se den HÄR =) Dock är det megavideo, går bara att se en begränsad tid :/


P.s GAYS ARE HOT!!!!!

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards